تابناک گزارش می دهد؛
جلسه هم اندیشی بخشدار چاروسا به منظور اجرای هر چه بهتر طرح هادی در روستاهای بخش چاروسا با دعوت از مدیر بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه و تمامی دهیاران بخش در محل بخشداری چاروسا تشکیل شد.
کد خبر: ۶۱۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 29 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، این جلسه با دعوت بخشدار چاروسا از مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه و همچنین با حضور تمامی 35 نفر از دهیاران بخش در محل بخشداری چاروسا تشکیل شد.

در ابتدای جلسه بخشدار چاروسا ضمن خیرمقدم و سپاس از حضور مدیر بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه در جلسه، با اشاره به مراجعه مکرر دهیاران برای اجرای طرح هادی اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از دهیاران بخش چاروسا به دلیل عدم اطلاعات کافی از نحوه اجرای طرح هادی به بخشداری چاروسا مراجعه می کنند و خواهان اطلاعات کافی در این زمینه هستند.

محمودی گفت: به جهت ارایه اطلاعات درست و دقیق در زمینه ی اجرای طرح هادی و اینکه این طرح، از طرح های بسیار مفید در زمینه بازسازی روستاهاست و با توجه به اینکه بنیاد مسکن متولی اجرای این طرح است از جناب مهندس متقی مدیر بنیاد مسکن شهرستان برای حضور در این جلسه دعوت نمودیم.

وی در ادامه گفت: ضمن اینکه جناب مهندس متقی توضیحات لازم و مفید را در این خصوص ارایه خواهند کرد، از دهیاران عزیز حاضر در جلسه درخواست می کنم که به جهت کسب اطلاعات بیشتر سوالات و شبهات خود را با جناب متقی در میان بگذارند.

در ادامه جلسه مهرداد متقی ضمن عرض سلام به بخشدار و دهیاران حاضر در جلسه بیان کرد: از استقبال و توجه بخشدار محترم در خصوص اجرای هرچه بهتر طرح هادی در روستاهای این بخش تشکر می کنم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه در ادامه ضمن تعریفی از طرح هادی، در خصوص هدف از اجرای این طرح و لزوم اجرای طرح هادی در روستاها و وظایف دهیاران در قبال این طرح و نحوه ی مراجعه آنها به اداراتی از قبیل بخشداری، بنیاد مسکن و سایر ادارات مواردی را بیان کرد.

متقی در ادامه در رابطه با فعالیتهای بنیاد مسکن و خدمات ارزنده ای که به روستاییان ارائه می کند از جمله ارائه و پرداخت تسهیلات بازسازی و بهسازی طرح ویژه ساخت مسکن مقاوم روستایی، طرح سند دار کردن منازل و اماکن روستایی، نحوه ی ارائه خدمات فنی و همچنین پاسخ به استعلامات دستگاه های خدمات رسان مواردی را برای دهیاران بیان کرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه در پایان صحبت های خود ضمن تشکر مجدد از حسن توجه بخشدار و همچنین حضور دهیاران در این جلسه درخواست کرد در هر فصل یکبار این جلسات برگزار شوند تا مراحل ومشکلات روستاها به دقت پیگیری و حل شوند.

 

گزارش و عکس : سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار