معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد :
معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: چهار پروژه مجتمع آبرسانی روستایی استان با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا هستند و پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار لازم امسال به بهره برداری برسند.
کد خبر: ۶۱۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 02 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید مهدی احمدی  اظهار کرد: امسال و در صورت تامین اعتبار لازم پروژه های آبرسانی به روستاهای موسی خوشقدم بدره، ریکا سرنی مهران، ماژین دره شهر و شباب در شهرستان چرداول با پیشرفت فیزیکی بین 70 تا 90 درصد به بهره برداری می رسد.


وی اعتبار هزینه شده در اجرای این پروژه ها را 270 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این چهار مجتمع آبرسانی بیش از پنج هزار و 230 خانوار روستایی از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.


معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام تاکید کرد: سال گذشته عملیات آبرسانی به 48 روستا در هفت شهرستان با جذب اعتبار 134 میلیارد ریال از محل منابع توسعه ملی و مجتمع های اولویت دار اجرا شد که 6 هزار خانوار در قالب بیش از 16 هزار نفر از نعمت آب شرب برخوردار شدند.


احمدی با اشاره به اینکه ساخت مجتمع آبرسانی روستایی در دستور کار آب و فاضلاب روستایی ایلام قرار دارد، یادآور شد: این شرکت در راستای تعهد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در تلاش است با تکمیل تعداد دیگری از این مجتمع‌ ها، علاوه بر بهره مندی بیشتر روستائیان از آب شرب، تعداد زیادی از روستاها را نیز از گردونه آبرسانی سیار خارج کند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار