تابناک گزارش می دهد؛
دومین دوره مسابقات هندبال رده ی خردسالان یادواره شهید سید علی نورالدینی با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۶۱۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹ 03 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسابقات هندبال خردسالان دومین یادواره شهید سید علی نورالدینی پنچ شنبه شب با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و تیمهای فراز بام خائیز و کاشی و سرامیک برداران حاج هاشمی به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار زیبا، حساس و نفس گیر دو تیم در وقت قانونی بازی به تساوی ۹ بر ۹ دست یافتند تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان این دوره از مسابقات باشد.

در ضربات پنالتی سرانجام تیم فراز بام خائیز الف موفق شد در ضربات پنالتی ۳ بر ۲ تیم کاشی و سرامیک برادران حاج هاشمی رو شکست دهد و در مجموع با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ پیروز این دیدار و قهرمان دومین یادواره شهید سید علی نورالدینی شود.

بر اساس گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، در پایان این مسابقات تیمهای فراز بام خائیز الف قهرمان، کاشی و سرامیک برادران حاج هاشمی نایب قهرمان و تیم شهید سید علی نورالدینی مقام سوم رو کسب کردند.

در پایان این مسابقات و در مراسم اختتامیه با اهدای لوح قهرمانی و توزیع مدال از تیمهای قهرمان و نایب قهرمان تجلیل بعمل آمد.

بر پایه این گزارش، در این دوره از مسابقات ۶ تیم شهید سید علی نورالدینی، کاشی و سرامیک برادران حاج هاشمی، خردسالان فراز بام خائیز الف، خردسالان فراز بام خائیز ب، نونهالان فراز بام خائیز الف و نونهالان فراز بام خائیز ب حضور داشتند.

 

عکس و گزارش سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار