فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛
فرماندار شهرستان کهگیلویه در جلسه ستاد ساماندهی اوقات و فراغت نوجوانان و جوانان گفت: آموزش فنی وحرفه ای نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در تعطیلات تابستان دارد.
کد خبر: ۶۲۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 02 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویر احمد از دهدشت، علی پوزش اظهار داشت: بحث آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای یکی از کارهایی ا‌ست که دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی می‌توانند برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان کهگیلویه پیگیری کنند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه در فصل تابستان دانش‌آموزان و دانشجویان نزدیک به ۴ ماه وقت بیکاری دارند، تصریح کرد: اداره‌های آموزش و پرورش و فنی‌وحرفه‌ای شهرستان کهگیلویه برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

پوزش ابراز داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای در پایگاه‌های اوقات فراغت در تعطیلات تابستان ضمن شناخت دانش‌آموزان با حرفه‌ها و شغل‌های مختلف و آشنایی به حرفه مورد علاقه خود زمینه استعداد یابی آنان در این حرفه‌ها نیزفراهم می‌شود.

وی با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های فرهنگی و آموزشی در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: استان‌های کمتر توسعه یافته به دلیل نبود بستر و شرایط لازم به موضوع پر کردن اوقات فراغت جوانان کمتر توجه دارند.

پوزش با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه زمانبندی داشته باشند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ستاد اوقات فراغت جوانان برای پرکردن اوقات فراغت در ایام تابستان برنامه زمانبندی خود را تدوین و آن را به فرمانداری ارسال کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار