درنشست علنی مجلس شورای اسلامی
عمران علیمحمدی در نشست علنی دیروزمجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای گفت:‌ تذکر اول اینجانب خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنگری و اصلاح رویکرد مدیریت این وزارتخانه است که برخلاف برنامه های اجرایی و رویه دولت اعتدال است.
کد خبر: ۶۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،عمران علیمحمدی در نشست علنی (چهارشنبه ۲۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای گفت:‌ تذکر اول اینجانب خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنگری و اصلاح رویکرد مدیریت این وزارتخانه است که برخلاف برنامه های اجرایی و رویه دولت اعتدال است.

نماینده مردم ایلام در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها در خصوص حمایت از عرصه های جنگلی حوزه زاگرس درخواست بالگرد و امکانات هوایی همچنین توجه بیشتر را مطرح کرد.

وی گفت: از وزیر آموزش و پرورش می خواهم در خصوص فوق العاده شغل مناطق محروم و شرایط بد آب و هوایی استان ایلام با کمک سازمان مدیریت اقدام به حل مشکل فرهنگیان کند.

علیمحمدی خطاب به وزیر نیرو گفت:‌ تسریع در کار اجرایی پروژه سد چناره و سد کتمان را خواهان هستم. با توجه به بحرانی بودن وضعیت منابع آبی استان ایلام بهبود کیفیت مدیریت منابع آبی باید پیگیری شود.

وی در تذکر بعدی خود خطاب به وزیر اقتصاد در خصوص راه اندازی تالار بورس استان ایلام و نبود فضا برای فعالیت این بورس از این وضعیت انتقاد کرد.

نماینده مردم ایلام گفت:‌ از وزیر دفاع درخواست می کنم به پاس مجاهدت مردم ایلام در ۸ سال جنگ تحمیلی از نام های بومی این استان برای نامگذاری محصولات دفاعی استفاده کنند. از وزیر کشور نیز می خواهم در طرح جامع تقسیمات کشوری در خصوص تقسیم برخی شهرستان های استان ایلام اقدام کند.

وی در پایان گفت:‌ از وزیر رفاه می خواهم در رابطه با مستمری بعضی از مردم که سبد کالا دریافت نکرده اند و اسامی آنها ارائه شده است هر چه سریعتر اقدام کند.  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار