فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد اما برخی افراد از این شرایط سوء استفاده می‌کنند و به مردم فشار می‌آورند تا مردم از نظام و حکومت ناراضی شوند.
کد خبر: ۶۲۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 05 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، علی پوزش روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان، شرایط فعلی اقتصاد را حساس دانست و با تأکید بر ضرورت بازرسی و نظارت هر چه بیشتر بر بازار اظهار داشت: چنانچه مردم احساس کنند مسؤولان بر بازار نظارت دارند دلگرم می‌شوند اما اگر فکر کنند مسؤولان نسبت به اوضاع فعلی بازار بی‌تفاوت‌اند ناراحت خواهند شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در کشور وجود دارد اما برخی افراد از این شرایط سوء استفاده می‌کنند و به مردم فشار می‌آورند تا مردم از نظام و حکومت ناراضی شوند.

پوزش با بیان اینکه شرایطی پیش آمده است که قیمت کالا از پنج تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است، ابراز داشت: باید با متخلفان برخورد قاطع لازم صورت گیرد.

وی به تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری و اشتغال فراگیر اشاره کرد و بیان کرد: این تسهیلات فرصت خوبی است که دولت فراهم آورده است اما آنطور که باید در شهرستان ما مورد استفاده قرار نگرفته است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه عنوان کرد: ۲۱۴ میلیارد تومان تسهیلات با بهره چهار درصد برای اشتغال در نظر گرفته شده است و هر شهرستانی نتواند از این اعتبارات استفاده کند به طرح‌های دیگر شهرستان‌ها واگذار خواهد شد.

پوزش تاکید کرد: ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، بهزیستی، میراث فرهنگی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان،امور عشایر، بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی هستند که در اشتغال نقش دارند و لازم است اعتبارات را پیگیری کنند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تا دو هفته گذشته کهگیلویه آمار خوبی در معرفی طرح‌های اشتغال نداشت خواستار پیگیری اعتبارات شد و با حساس خواندن شرایط شهرستان خاطر نشان کرد: هر مدیری نمی‌تواند در این شرایط کار کند فرصت را در اختیار دیگری قرار دهد و صندلی را واگذار کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
شهری که فرماندار شما باشید و رئیس اداره اش خادمی صدسال سیاه اگر بشه از اعتبارات فراگیر و روستایی استفاده کرد. وقتی راننده رییس بشه بهتر از این نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار