تابناک گزارش می دهد؛
به دلیل آنکه مراسم تودیع و معرفه فرمانداران سابق و جدید در هفته گذشته بدون از حضور مدیران و خصوصآ خبرنگاران و اصحاب رسانه و پشت درهای بسته برگزار شد قرار بر این بود در جلسه شورای اداری که تمامی مدیران و اصحاب رسانه حضور دارند به صورت رسمی این تودیع و معارفه برگزار شود اما عدم حضور فرماندار سابق علیرغم دعوت مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری از ایشان برای حضور در این جلسه، به نوعی نشان داد که شخص دکتر پوزش از این تصمیم شخص استاندار و تیم مدیریتی ایشان به شدت ناراضی است و همین عامل نیز باعث داغ تر شدن فضای جلسه شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 23 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه علاوه بر آنکه این بار حال و هوای خاصی داشت اما میهمانان ویژه ای هم نیز داشت.

به دلیل آنکه مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید در هفته گذشته بدون از حضور مدیران و خصوصآ خبرنگاران و اصحاب رسانه و پشت درهای بسته برگزار شد قرار بر این بود در جلسه شورای اداری که تمامی مدیران و اصحاب رسانه حضور دارند به صورت رسمی این تودیع و معارفه برگزار شود اما عدم حضور فرماندار سابق علیرغم دعوت مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری از ایشان برای حضور در این جلسه، به نوعی نشان داد که شخص دکتر پوزش از این تصمیم شخص استاندار و تیم مدیریتی ایشان به شدت ناراضی است و همین عامل نیز باعث داغ تر شدن فضای جلسه شد.

 

گزارش کامل شورای اداری کهگیلویه/ دفاع تمام قد سید کمال دولتخواه از دکتر پوزش و مدیران جوان شهرستان/ صحبت های صریح، شفاف و بی پرده سید علی پرواز/ تعامل سازنده دکتر نیکبخت با تمام گروهای سیاسی کهگیلویه + تصاویر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه اظهار داشت: جناب استاندار نگاهی اقتصادی، سیستمی و کلاسیک دارد و نیاز داریم که ایشان را حمایت کنیم پس بهتر است کینه ها را کنار بگذاریم و با همت، وحدت و دلبستگی به سوی توسعه شهرستان و استان حرکت کنیم.

سید کمال الدین دولتخواه ابراز داشت: نام علی پوزش به دلیل عملکرد بسیار خوب و کارنامه درخشانش در تاریخ فرمانداران کهگیلویه ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: چنانچه دلسوز هستیم و دل در گرو پیشرفت و ترقی کهگیلویه داریم باید نگاه قومیتی را دور بیندازیم و برای رشد، پیشرفت و حمایت از کهگیلویه همت نماییم.

دولتخواه با دفاع از عملکرد فرهنگی دولت تدبیر و امید و مبحث جوان گرایی در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: کاظمی، قبادپور و دمساز از مدیران فرهنگی، جوان و ماندگار این شهرستان هستند اگر به دنبال تغییر نیروها هستید در مقابل شما علم خواهیم شد.

دولتخواه خطاب به فرماندار جدید کهگیلویه بیان کرد: کهگیلویه امروز مشکلات زیادی دارد و فاصله زیادی نیز با شهرهای بویراحمد و گچساران دارد، نیاز است که در همه حوزه ها تغییر و تحول ایجاد شود و شما با اجرای طرح ها و برنامه های اصولی میتوانید به فرآیند توسعه کهگیلویه کمک کنید.

وی در پایان صحبت های خود گفت: امروز نوبت دکتر نیکبخت است و فردا نوبت شخصی دیگر، اما آنچه می ماند فقط نام نیک است و بس.

 

گزارش کامل شورای اداری کهگیلویه/ دفاع تمام قد سید کمال دولتخواه از دکتر پوزش و مدیران جوان شهرستان/ صحبت های صریح، شفاف و بی پرده سید علی پرواز/ تعامل سازنده دکتر نیکبخت با تمام گروهای سیاسی کهگیلویه + تصاویر

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اظهار کرد: دکتر نیکبخت از دهه 80 افتخار خدمت در کهگیلویه را دارد، کسانی که در عرصه بهداشت و درمان مدیریت داشتند قطعأ میتوانند در کسوت مدیریت سیاسی نیز موفق باشند.

کورش داوری ابراز کرد: دکتر نیکبخت در امر تحقیق و پژوهش مدیری توانمند است و سالیان زیادی نیز در امر بهداشت و درمان به این استان خدمت کرده است.

وی افزود: جامعه توسعه یافته به انسان های توسعه یافته نیاز دارد و انسان های توسعه یافته میتوانند به رشد و ترقی یک جامعه همت گمارند.

داوری تصریح کرد: شهرستان کهگیلویه در دهه های گذشته موفقیت های خوبی داشته است اما کافی نیستند و نیازمند توسعه و حمایت های بیشتری است.

داوری خاطرنشان کرد: کار کردن در این شهرستان واقعآ ساده نیست و مطمئنم که جناب دکتر نیکبخت با طرح و برنامه به این منصب ورود کرده است.

 

گزارش کامل شورای اداری کهگیلویه/ دفاع تمام قد سید کمال دولتخواه از دکتر پوزش و مدیران جوان شهرستان/ صحبت های صریح، شفاف و بی پرده سید علی پرواز/ تعامل سازنده دکتر نیکبخت با تمام گروهای سیاسی کهگیلویه + تصاویر

در ادامه جلسه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز اظهار داشت: شایسته است یادی کنم از جناب دکتر پوزش که چند سالی صادقانه به عنوان فرماندار در صحنه خدمت به مردم این شهرستان فعال بوده است، من نیز به عنوان مدیر کل سیاسی و انتخاب استانداری از ایشان برای حضور در این جلسه دعوت نمودم اما بنا به دلایلی ایشان در این جلسه حضور ندارند، همچنین به جناب دکتر نیکبخت نیز خیر مقدم می گویم و امیدوارم که در شهرستان کهگیلویه کارنامه موفقی از خود به یادگار بگذارند.

وی افزود: زیبایی دموکراسی به این آمد و شدها است و من هم نیز چند صباحی بیش توفیق خدمت در این مقام را ندارم.

سید علی پرواز ابراز داشت: سیاست های جدید استاندار و تیم مدیریتی ایشان بر سه محور؛ نفی رفتارهای قوم گرایانه، نفی رفتارهای منطقه گرایانه و توجه جدی به برنامه های توسعه محور است.

وی افزود: هیچ گوشه ای از این استان با نقطه ای دیگر برای شخص استاندار تفاوتی ندارد و به همان اندازه که دغدغه مشکلات مردم منطقه بهمئی را داریم به همان اندازه هم دغدغه مشکلات مردم سوق را داریم.

این مسئول عنوان کرد: هرجایی که رفتار قوم گرایانه برجسته شد ماشین توسعه متوقف خواهد شد.

سید علی پرواز خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ دارم که توسعه پایدار بدون از فرهنگ سیاسی سالم و سرمایه اجتماعی فزاینده و دموکراسی در کشور ما و در جامعه ما با مختصات خاص سیاسی و فرهنگی بیش نیست.

وی افزود: این روزها شاهد صحبت های توسعه گریز در سایت ها و فضای مجازی هستیم، تمام صداهایی که دغدغه توسعه کهگیلویه را دارند تیم استانداری همه را می شنود.

این مسئول در ادامه بیان کرد: رسانه ها در نهادینه کردن نقد مسئولین پیشقدم هستند، ما سینه گشاده ای برای شنیدن صدای منتقدین داریم و اصلی ترین برنامه ما در اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری توسعه گفتگو است.

وی گفت: از گفتگو نباید هراسید چرا که بسیاری از مشکلات استان با گفتگو حل خواهد شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ابراز داشت: اجازه نخواهیم داد که پارازیت هایی از مراکز معلوم الحال به بدنه تیم استانداری وارد شود و تا زمانی که دکتر احمدی در این استان حضور داشته باشد به این بازی ها اهمیتی نمی دهیم.

پرواز اظهار کرد: شمایی که تا دیروز ماشین جمع آوری آرای مخالف دولت بودید حالا دلسوز این دولت شدید! حافظه ی مردم بسیار خوب است و همه چیز را به خاطر دارند، اجازه نخواهیم داد که با بلند کردن صدایتان به این استان صدمه بزنید.

وی ادامه داد: اگر کسی در این شهرستان عرضه حمایت از برنامه های دولت را ندارد خودش کنار برود.

پرواز در خطاب به فرماندار جدید کهگیلویه بیان کرد: جناب فرماندار شما موظف هستید اگر مدیری برخلاف برنامه های دولت حرکت کند وی را به دفتر سیاسی استانداری معرفی کند، بدون از هیچ ترسی از برنامه های دولت دفاع کنید و اجازه نمی دهیم هیچ قومی در این زمینه دخالتی کند.

وی در ادامه صحبت های صریح، شفاف و بی پرده خود گفت: قطعآ اگر مدیری در این شهرستان همراه برنامه های استاندار نباشد و بخواهد لجستیک قومی و منطقه ای خاصی شود آن مدیر کنار می رود.

صحبت های صریح و بی پرده مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری به همین جا ختم نشد و در ادامه تآکید کرد: هماهنگی و همراهی مدیران شهرستان با فرماندار کهگیلویه باید صد درصدی باشد، هماهنگی 99 درصدی هم کافی و پذیرفتنی نیست باید صد در صد هماهنگ و همراه باشد، اگر که مدیری هماهنگی صد در صدی نداشت وی را به دفتر سیاسی استانداری معرفی کنید.

پرواز تصریح کرد: دکتر نیکبخت فرماندار عالی دولت تدبیر و امید است و فرماندار قوم خاصی نیست، تعامل مدیران در راستای خدمتگزاری با مردم باشد و امیدوارم این تعامل پاس داشته شود.

وی در پایان صحبت های خود گفت: به عنوان مدیر کل سیاسی استانداری علاوه بر نظارت بر مجموعه مدیریتی شهرستان، شخص فرماندار را هم نظارت می کنیم.

 

گزارش کامل شورای اداری کهگیلویه/ دفاع تمام قد سید کمال دولتخواه از دکتر پوزش و مدیران جوان شهرستان/ صحبت های صریح، شفاف و بی پرده سید علی پرواز/ تعامل سازنده دکتر نیکبخت با تمام گروهای سیاسی کهگیلویه + تصاویر

در ادامه فرماندار جدید کهگیلویه اظهار کرد: از حسن انتخاب جناب استاندار و مجموعه مدیریتی ایشان نسبت به بنده تشکر میکنم و امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت برآیم و جوابگوی حسن اعتمادشان باشم و همچنین بر خود لازم میدانم از زحمات فرمانداران قبلی به ویژه دکتر پوزش تشکر کنم.

وی افزود: اینجانب به عنوان نماینده دولت موظف هستم که در چارچوب برنامه های دولت که همان اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی و امید اجتماعی است حرکت کنم.

نیکبخت ابراز داشت: وقتی بنده می گویم فراجناحی هستم منظور این نیست که سیاست را بلد نیستم اما تجربه نشان داده است که گرایش به یک جناح خاص مانع پیشرفت و توسعه شهرستان است و سعی میکنم وارد این فضاها نشوم.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت چیزی به جز خدمت به مردم نیست عنوان کرد: در این شرایط سخت و حساس باید کنار همدیگر باشیم هر جایی هم که حل مشکلات از عهده ما خارج باشد آن را با مردم در میان می گذاریم و از آنها درخواست کمک می کنیم.

نیکبخت در ادامه ارزیابی مشکلات شهرستان، جوان گرایی و اعتماد به نفس، برنامه ریزی برای رشد و اعتلای ایمنی، پیگیری پروژه های بخش سلامت و امنیت غذایی و نیز تشکیل شورای اداری در بخش ها را از جمله برنامه های خود در فرمانداری کهگیلویه عنوان کرد.

وی در پایان صحبت های خود گفت: ما تصمیم داریم با همه گروهای سیاسی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان به تعامل سازنده ای برسیم.

 

گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
به امیدی روزی که جلسه ی تودیع و معارفه پرواز و مدیر کل سیاسی آینده رو ببینیم...احمدی و نظری و پرواز.....عمر زیادی در استانداری نخواهند داشت.....این خط.....این نشون....اتفاقا اصل قومگرایی همین ها هستند....فقط شعار میدن...در ضمن جناب استاندار مگه شعارشون این نبود که مدیرانی که زیر مجموعه وزارت کشور نیستن باید بروند...نیکبخت از کجا امده و چه جایگاهی در گذشته داشته؟؟؟؟؟
جلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
سپاس از شما.در تمام عمرم،شخصی قومیتگرا تر از نظری ندیدم.هر استانداری حق داردکه فرمانداران را تغییر دهد. اما مگر نیکبخت با سی سال سابقه کار،چه کاری برای کهگیلویه میتواند انجام دهد؟فقط چون هم ولایتی آقای نظری است باید فرماندار مهمترین شهرستان این استان شود؟پرواز هم تا دیروز خودش را یک اصلاح طلب آرمانگرا جا میزد و الان سپر استاندار اصولگرای پیر شده است.خیلی جالبه که فرماندار میگه من سیاسی نیستم.اصلا یکی نیست بگه بنده خدا، فرماندار یعنی نماینده سیاسی شهرستان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار