معاون استاندار یزد:
معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه بیشتر از زمان‌های دیگر در معرض فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی هستیم، گفت: خطر این فرقه‌ها به واسطه نوع فعالیت آنها افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۳۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 25 July 2018

محمدعلی طالبی در نشست اعضای بنیاد فرهنگی مهدویت استان یزد با اشاره به اینکه متاسفانه درجه اعتماد عمومی به ساختارهای سیاسی، دولتی و مذهبی کاهش یافته است، اظهار داشت: در چنین شرایطی خطر فرقه‌ها و نحله های انحرافی افزایش یافته است.‌

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی ضرورت فعالیت بنیادهایی نظیر بنیاد مهدویت دو چندان می‌شود، افزود: گرچه این بنیاد در استان یزد مشکلاتی داشته اما برنامه های آن به درستی پیش رفته و شاهد اجرای برنامه های اثرگذاری از سوی این بنیاد بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: امروز در مقایسه با سال‌های گذشته توجه مدیران نسبت به مسائل مهدویت بیشتر است و بخشی از آن هم به اراده بزرگان استان یزد نسبت به مسئله مهدویت و حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، باز می‌گردد.

طالبی تصریح کرد: اگر نظر و دیدگاه در بین علمای ارشد استان وجود داشته باشد که به صورت جدی بحث مقابله با انحرافات مورد توجه خود قرار دهند و از اندیشه ناب که یکی از آنها بحث مهدویت است، صیانت کنند به راحتی می‌توانیم در دستگاه‌های اجرایی استان، هر آنچه که مدنظرمان در یزد باشد پیش ببریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امروزه جامعه با برخی از انحرافات در بخش‌های مختلف روبرو است، عنوان کرد: یکی از راه‌حل‌ها، شجاعت در مقابل انحرافات است که از جانب مسئولان دینی و مذهبی بیان شود و جامعه احساس کند که انحراف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه بسیاری از مذهبی‌ها و صاحبان تریبون در مقابله با این مسائل روحیه محافظه کاری دارند، اظهار داشت: با توجه به افزایش خطری که این فرقه‌ها در این دوره بیشتر از سایر ادوار دارند، نباید به این شیوه رفتار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار