مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبر داد:
مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبر داد: طی 4 ماه گذشته با پرداخت 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی ،بالغ برهزار شغل جدید در مناطق روستایی استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۳۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 26 July 2018

ایجاد هزار شغل جدید از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی

به گزارش تابناک قزوین، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی وامور شورا ها در همایش شوراها و دهیاران بخش الموت شرقی که دربا شورای اداری این بخش به صورت مشترک برگزار شد اظهار کرد: از محل تسهیلات  اشتغال روستایی که دولت دوازدهم اختصاص داده تاکنون بالغ بر هزار شغل در سطح مناطق و نواحی روستایی استان ایجاد شده است .

 مدیر کل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری بیان کرد: دولت دوازدهم  در راستای توسعه و رونق اقتصادی در مناطق روستایی اقدام به تهیه بسته های حمایتی و تسهیلات بانکی ویژه ای کرده است که ساکنین این مناطق می توانند از این امکانات و شرایط استفاده کنند.

نجفی با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد شغل در روستا ها گفت : دهیاران جهت اخذ تسهیلات کم بهره ای که توسط دولت  تدارک دیده شده باید بیش از گذشته فعال شده و نسبت به معرفی طرح های اقتصادی پایدار و اشتغالزا اقدام  کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت  قانون گرایی و برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها بیان کرد: دهیارا ن برای پیگیری و دفاع از حقوق روستائیان باید آشنایی کامل با قوانین و مقررات مربوطه داشته باشند و این مهم در دستور کار دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار