فرماندار اردکان گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی اردکان تاکنون ۵ میلیارد تومان وام پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۳۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 04 August 2018

هادی مقیمی فرماندار اردکان با اشاره به تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها گفت: از ابتدای ابلاغ قانون ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی کار گروه‌های اشتغال شهرستانی و استانی تشکیل شده است.

مقیمی افزود: در شهرستان اردکان کار گروه اشتغال با نظم خاصی به صورت مستمر تشکیل و طرح‌های مختلفی بررسی شد و طرح‌هایی که قابلیت ایجاد اشتغال را داشت به تصویب رسید و به کارگروه استان ارجاع شد.

وی ادامه داد: در مجوع طرح‌هایی که در شهرستان اردکان به تصویب رسید حدود ۴۳ میلیارد تومان در حوزه‌ی وام اشتغال در روستاها است که تاکنون ۳۸ میلیارد تومان به بانک‌های مربوطه ارجاع داده شده است که از این میزان وام تاکنون ۵ میلیارد تومان پرداخت آن شده است.

فرماندار اردکان بیان داشت داشت: در جهت تسهیل برای وام گیرندگان با حضور متقاضیان تمام طرح‌ها بررسی شده تا موانع را برطرف کنیم تا در اولین فرصت وام متقاضیان اشتغال پرداخت و روستا‌ها به توسعه‌ی پایدار نزدیک شوند.

مقیمی بیان داشت: اشتغال در رشته‌های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی ،خدمات و گردشگری رشته‌های دانش بنیان و خیلی از رشته‌های دیگر هستند.

وی گفت: از تمام روستائیان و افراد کار آفرین که تمایل دارند در روستا‌ها سرمایه گذاری کنند دعوت می شود که در این رشته‌های اجرایی تعریف شده در این حوزه مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار