این پایان ماجرا نبود و دوباره ایلامی مدیر دانشگاه علوم پزشکی،  داوری را بر پست قبلی ابقا کرد تا عزل و نصب اورژانسی یک روز بیشتر دوام نیاورد. 
کد خبر: ۶۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 10 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /سیاسی، روز گذشته و طی اتفاقاتی پی در پی تغییر و تحولاتی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه رخ داد و ابتدا رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت توسط مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه برکنار شد اما ساعاتی پس از این عزل خود داوری(مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ) از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان جای خود را به علی اصغر الماسی داد اما این پایان ماجرا نبود و دوباره ایلامی مدیر دانشگاه علوم پزشکی،  داوری را بر پست قبلی ابقا کرد تا عزل و نصب اورژانسی یک روز بیشتر دوام نیاورد. 
برخی رسانه های استان در این زمینه نوشتند : پس از حرف و حدیثهای فراوان آرامش به مدیریت شبکه ی بهداشت و درمان کهگیلویه بازگشت.با انصراف علی اصغر الماسی ، و طی حکمی از سوی اورنگ ایلامی، آقای کورش داوری به مجددا به عنوان مدیر شبکه ی بهداشت و درمان کهگیلویه منصوب شد.
در ادامه این رسانه ها اینگونه نوشته اند : در این حکم با اشاره به تعهد وتخصص آقای کورش داوری مجدداً مدیریت شبکه ی بهداشت ودرمان کهگیلویه به وی سپرده شده است.
 
عزل و نصب اورژانسی کهگیلویه یک روز دوام آورد /داوری ابقا شد +جزئیات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پشیمان از بازدید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خداییش کجا این ابلاغ نوشته شده تعهد و تخصص که به آن اشاره شد .
آبروی هر چه خبر و خبرنگار را بردید حداقل خودتون یه نگاهیش کنید . ادعاتون هم که میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار