هالی روستای منصورخانی منطقه کاکان بویراحمد و جمعی از دانش آموختگان استاد محمدصابر زاده باقری از خدمات آموزشی وپرورشی 50ساله وی در عرصه تعلیم وتربیت تقدیر کردند.
کد خبر: ۶۴۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 24 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /فرهنگی، در ابتکاری ماندگار اهالی منطقه کاکان بویراحمد از خدمات 50ساله معلم روستای خود تقدیر کردند.

اهالی روستای منصورخانی منطقه کاکان بویراحمد و جمعی از دانش آموختگان استاد محمدصابر زاده باقری از خدمات آموزشی وپرورشی 50ساله وی در عرصه تعلیم وتربیت تقدیر کردند.
آقای محمدصابر زاده باقری سال1348از دانشسرای عشایری شیراز فارغ التحصیل شد و همان سال شغل معلمی را در دشت گز گچساران با60دانش آموز آغاز کرد.
وی گفت:سال1351در روستای منصورخانی کاکان تدریس را با 180دانش آموز آغاز کردم که بیشتر آنها هم اکنون از مسئولان،کارمندان،پزشکان ومهندسان مملکت هستند.
محمدصابر زاده باقری افزود: چند سال بعد از بازنشستگی در سال1378نخستین مدرسه غیرانتفاعی استان را تأسیس کردم که هم اکنون 180کادرآموزشی و2هزار و500دانش آموز دارد.
وی ادامه داد:بسیار خوشحالم که در این برنامه از مقام معلم تجلیل شد وافزون برآن خوشحالی من از تربیت کسانی است که هم اکنون کارگزاران جامعه هستند.
ابتکار جالب در تقدیر از یک معلم قدیمی + تصویر
 

مدیرکل آموزش وپرورش استان همدر این همایش هم گفت: با توجه به جایگاه ویژه معلم در فرهنگ دینی و ملی ضرورت دارد تقدیر از معلم به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
هادی زارع پور بیان کرد: تقدیر از مقام معلم سنت حسنه ای است که محدود به یک روز خاص وشخص معین نیست و زیبنده همه معلمان است.
دبیر این همایش نیز گفت: این همایش با هدف ارج گذاری به خدمات علمی وپرورشی معلمی که سالها آموخته هایش به جان ها طراوت بخشید برگزار شد.
دکترهیبت الله صادقی افزود: حرمت وجایگاه معلم باعث شد به اتفاق جمعی از دانش آموختگان این معلم پرتلاش و وظیفه شناس خاطرات سالهای گذشته را تکرار و دوباره در کنار وی جمع شده واز وی تقدیر کنیم.
در این آئین ویژه که در منطقه زیبای کاکان برگزار شد کلاس قدیمی آقای محمدصابر زاده باقری با حضور دانش آموزان آن روزها و باعنوان روزی به یاد دیروز برگزار و با حضور مسئولان از این معلم فرهیخته تقدیر شد.
گفتنی است آقای محمدصابر زاده باقری از سال1348تاکنون از شغل مقدس معلمی فاصله نگرفته وهمچنان در این عرصه مشغول به خدمت صادقانه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار