کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد :
دکتر وحدانی فر : کسانیکه دارای روحیه جهادی به دور از استبدادگری وتکبر خود را بالاتراز مردم ندانند و پاسخ مسئولیت پذیریشان را باخدمت صادقانه و برابری آحاد ملت در خدمت داده ومسئولیتشان را مدیون اعتماد به مردم میدانند کارکزاران موفق و باب دل مردمند. 
کد خبر: ۶۴۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 25 August 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب  حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان کارشناس مذهبی و تحلیل گر مسائل سیاسی خاومیانه،شبکه دنا در برنامه زنده ویژه امشب این شبکه که به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرارسیدن هفته دولت بصورت زنده اجراء شد باتبریک این دهه وهفته دولت بااشاره به نصایح امام علی علیه السلام به مالک اشتر واستانداران و فرمانداران زمانش خطاب به مسئولان حال حاظر دولتی گفت: در برنامه ریزی و اجراء امورات دولتی یک جاهایی هست که برخوردهای باید بشود و اموراتی که باید انجام نگیرد و عزیزان باید مراقب کم و کیف مدیریت خود باشند.
علی وحدانی فر خطاب به مسئولان در راس برای گزینش مدیران دولتی گفت: کسانیکه میخواهید به کار بگمارید باید افرادی متدین و باتقوا از قشر مستضعف جامعه باشند که اهتمام به اولویت خدمت به مردم داشته باشند. 
مسئولان با تکبر خود را برتر از مردم ندانند /دسترسی آسان مردم به کارگزاران بسیار مهم است
 

این کارشناس بااشاره به انتخاب کارگزار هم گفت: کسانیکه دارای روحیه جهادی به دور از استبدادگری وتکبر خود را بالاتراز مردم ندانند و پاسخ مسئولیت پذیریشان را باخدمت صادقانه و برابری آحاد ملت در خدمت داده ومسئولیتشان را مدیون اعتماد به مردم میدانند کارکزاران موفق و باب دل مردمند. 
علی وحدانی فر تصریح کرد: دسترسی مردم به کارگزاران دولتی مقوله مهمیست که امروزه باید به آن توجه بشود زیرا در مواردی مثل پاراف کردن نامه ها، نبودن مسئول در مراجعات مردمی باعث تاخیر در امورات، و اتلاف وقت ونگرانی مردم میشود که ندیدن مسئولین باعث عدم ارتباط صحیح باآنان شده  و بدبینی به بار می آورد واین یک روش نسنجیده است وباید مراقب بود.
کارشناس ویژه این برنامه بااشاره به تقارن هفته دولت با عید غدیر درباره وظایف مسئولان مدیریتی در خدمتگزاری به مردم گفت: هرکسی در این انقلاب مسئولیتی دارد کارگزار وخدمترسان به ملت است وهیچکس برتر از دیگری نیست زیرا انقلاب با اهداء وایثار خون ملت ایجاد و رای اعتماد ملت به شما مسئولیت در خدمت داده است.
وی افزود: مسئولان با تقسیم کارشان درسایه نظم حاکم درکار باید اولویت کانون توجه شان قشر محروم و مستمندان باشد که این کار باعث مبارزه باتجمل گرائی و اشرافی گریست که وظیفه شان را سنگین تر میکند زیرا همین محرومین ولی نعمتان انقلابند که باخون و دل خوردن آنرا به ثمر رساندند تا ماها به این پست و مسئولیتها برسیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر بااشاره به خوی و خصلت کارگزاران و مسئولان در قبال خدمت و جواب دهی به مردم گفت: هرگاه رفتار و منش عَلَوی که شجاعت در تخصیص، عدالت در نگاه، مخالفت با اشرافی گری در مسئولان دولتی باسردر شعار الله الله در خصوص فقراء وآنانکه در جامعه امروز کسی را ندارند بوجود آمد جامعه به سمت مدینه فاضله باچاشنی رضایت مردمی به هدف والا سوق داده خواهد شد٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار