رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: ۴ نفر از فعالان قرآنی فارس در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۴۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 29 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، ۷ شهریورماه گفت: مرحله مقدماتی کشوری این دوره از مسابقات در بخش آقایان ۱۹ لغایت ۳۰ مردادماه در ۷ رشته حفظ ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی با حضور ۴۰۰ متسابق از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.
وی با بیان اینكه در این مسابقات، چهار نفر از فعالان قرآنی استان فارس نیز به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه یافتند، افزود: مهدی کشاورز در رشته ترتیل، نوید رزمجو در رشته حفظ کل قرآن، حسام قانعی در رشته اذان و حمیدرضا اسکندری در رشته دعاخوانی نمایندگان راه‌یافته فارس به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور هستند که برای آن‌ها در مرحله بعد آرزوی توفیق داریم.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: این افراد در مسابقات پایانی که از دهم تا ۲۳ مهرماه در اراک برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
وی یادآور شد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه با حضور ۹۷۶ شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان در آستان مقدس علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار و نفرات برگزیده آن با توجه به سهمیه‌ای که برای هر استان در نظر گرفته‌شده بود، به مسابقات کشوری معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار