با پايان رقابت 13 تيم از سراسر كشور
تيم كاراته دختران استان قم بالاتر از ساير رقباي خود روي سكوي نخست پيكارهاي قهرماني سبك شوتوکان کاراته دو ايران جاي گرفت.
کد خبر: ۶۵۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 03 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، سبک شوتوکان کاراته دو یکی از سبک‌های فعال و موفق کاراته در استان قم به شمار می‌رود که هر ساله در هر دو بخش مردان و بانوان و در تمام رده‌های سنی مسابقات کشوری آن با حضور موفق کاراته‌کاهای قمی این سبک برگزار می‌شود.

این سبک با مدیریت در قم معمولا میزبانی رقابت‌های مهم کشوری را نیز بر عهده می‌گیرد، اتفاقی که امسال نیز رخ داد و سبک شوتوکان کاراته دو استان قم میزبان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دختران ایران بود و استعدادهای این رشته در اوزان مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

با حضور چهره‌های شاخص و مطرح کاراته استان قم اعم از مسوولان، قهرمانان، پیشکسوتان و چهره‌های شاخص این رشته، پیکارهای سال 1397 شوتوکان کاراته دو ایران در هر دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری این سبک تعداد ۴۵۰ کاراته‌کا به نمایندگی از ۱۳ استان حضور داشتند که برای کسب عناوین برتر کاتای انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی به میزبانی استان قم برابر حریفان خود به روی تاتامی رفتند و سرانجام عنوان قهرمانی به تیم میزبان رسید.

در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم منتخب شوتوکان کاراته دو استان قم به لطف درخشش اعضای خود موفق به کسب 141 مدال شامل ۳۹ طلا، 35 نقره و 67 برنز شد تا مقتدرانه و بالاتر از دیگر رقبای شرکت کننده از استان‌های مختلف، رتبه نخست ایران را به خود اختصاص بدهد.

در این مسابقات کاراته‌کاهای تیم هیأت مازندران با کسب 104 مدال شامل ۳۷ نشان طلا، ۳۱ نقره و ۳۶ برنز رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آوردند، ضمن اینکه کاراته‌کاهای تیم هیأت گیلان با کسب 25 مدال شامل ۱۲ طلا، 4 نقره و ۹ برنز در مکان سوم این پیکارها به کار خود پایان دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار