معاون سیاسی فرماندار همدان با بیان اینکه اکنون مدارس ما گریبانگیر کمبود نیروی متخصص هستند، گفت: برای این حل این مشکل باید چاره‌ای اندیشید که کمیته‌ای بین ناحیه یک و دو برای بررسی مسائل کارشناسی و کمبود نیروی متخصص تشکیل شده  چرا که آموزش خوب دانش‌آموزان به‌‍دست اساتید ماهر و متخصص صورت می گیرد.
کد خبر: ۶۵۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 05 September 2018
علی اصغر ناظری‌پور در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان، با اشاره به اینکه اداره  آموزش و پرورش شهرستان همدان هیچ مشکل خاصی ندارد مگر در زمینه نیروی انسانی متخصص، اظهارکرد: اگر مسئولین همت کنند می‌توانند این مشکل را حل کنند و هیچ مدرسه ای نباید به خاطرکمبود نیرو و تجهیزات منحل شود.

به گزارش ایسنا،وی افزود: خوشبختانه مسئولین دراین سه ماه تابستان نهایت سعی و تلاش خودرا برای نوسازی و آبادسازی مدارس فرسوده به‌کار گرفته و پروژه‌های زیادی از جمله افتتاح مدرسه شاهد اخوان و افتتاح پروژه برکت در ناحیه یک شهرستان انجام شده است.

وی در رابطه با اعتبار و بودجه اداره آموزش و پرورش، ادمه داد: اعتباری که در اختیار آموزش و پرورش قرار داده حدود 43 میلیارد تومان است که از این اعتبار باید برای نوسازی و بازسازی و تجهیزات مدارس استفاده شود.

ناظری‌پور با درخواست کمک از اداره کل آموزش و پرورش، تأکید کرد:هیچ مدرسه‌ای به هیچ عنوان نباید تعطیل یا منحل شود حتی بخاطر کمبود تجهیزات و نیروی انسانی، که در صورت درخواست نیاز به درخواست آنها رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه در همدان این تفاوت در بین مدارس مرکزی و حاشیه تفاوت چشمگیری به چشم نمی خورد، ادامه داد: مدارس حاشیه شهر و و روستاها باید بیش از مدارس مرکزی مورد توجه مسئولین باشد و در همه مباحث حتی در توزیع نیرو باید از سهم یکسانی برخورد باشند.  

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار خاطر نشان کرد: مدیریت باید در مدارس شبانه‌روزی به بهترین نحو و با دقت صورت بگیرد و خدماتی از جمله اهدای کانکس به مدرسه کوثر در شهرستان قهاوند برای افزایش ظرفیت  انجام می‌شود.

ناظری‌پور در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پلیس راهور استان و نیروی انتظامی از آنها بار دیگر دعوت به همکاری برای رفاه و امنیت دانش آموزان به خصوص در مدارس دخترانه کرد و از آنها خواست امنیت را برای دانش آموزان دو چندان کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار