مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان درباره احتکار دارو در استان همدان گفت: در استان همدان خوشبختانه شاهد احتکار دارو نبوده‌ایم که این موضوع مدیون بازرسی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی است.
کد خبر: ۶۵۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 06 September 2018
علیرضا حسن پور از کشف بیش از ۷۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در یک ماه گذشته در این استان خبرداد. 

به گزارش ایسنا،حسن پور اظهارکرد:در استان همدان ۴۰ واحد صنفی را پلمپ شده، اما همه آن‌ها متخلف نبودند و با ارائه مدارک لازم مبنی بر انجام اقدامات قانونی از حکم محکومیت نقدی معاف شدند. 

وی ادامه داد: در انبار‌های کشف شده شاهد انواع کالا‌های احتکار شده بودیم که از جمله آن می‌توان به ۷ مورد انبار لوازم خانگی، ۱۹ مورد در حوزه مواد غذایی، ۲ مورد پوشک بچه، لاستیک و لوازم خودرو، کود شیمیایی و صنایع ام. دی. اف اشاره کرد. 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: بیشترین انبار‌های کشف شده به ترتیب در همدان و اسدآباد بوده که سازمان بسیج و سازمان اطلاعات سپاه شهرستان اسدآباد نقش فراوانی در کشف این انبار‌ها داشته است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: در شهرستان همدان اطلاع‌رسانی در مورد توزیع اقلام کشف شده را سازمان صنعت و معدن اطلاع‌رسانی خواهد کرد، اما در شهرستان‌های تویسرکان، رزن و نهاوند اقلام کشف شده مانند برنج و شکردر فروشگاه‌های مربوط توزیع شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار