تابناک کهگیلویه وبویراحمد
چند روزی پس از کش وقوس ها و رد وبدل شدن انواع صحبت ها و انتقادات تند بین فرماندار دنا وامام جمعه پاتاوه بالاخره با وساطت مسئولین پرچم صلح بالا رفت
کد خبر: ۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 23 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد چند روزی پس از کش وقوس ها و رد وبدل شدن انواع صحبت ها و انتقادات تند بین فرماندار دنا وامام جمعه پاتاوه بالاخره با وساطت مسئولین پرچم صلح بالا رفت و همه چیز به خیر وخوشی تمام شد.

فرماندار دنا  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، "با بیان اینکه اختلاف مبنایی با امام جمعه محترم پاتاوه نداریم و اگر مشکلی به وجود آمده تنها به دلیل یک اختلاف سلیقه جزئی بوده است، اظهار کرد: برای نظرات و پیشنهادات ائمه جمعه احترام خاصی قائل هستیم و به همین دلیل همواره با آ‌ن‌ها در کارها مشورت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دنا، اختلاف به وجود آمده را به دلیل نوعی سوء‌تفاهم در موضوع تغییر بخشدار پاتاوه دانست و ادامه داد: از همان ابتدا هم برای این کار با امام جمعه محترم پاتاوه تماس برقرار کردیم و از ایشان مشورت خواستیم.

تاج‌‌امیری با بیان اینکه در این بین برخی قصد سوءاستفاده دارند، تصریح کرد: همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ائمه جمعه احترام خاصی قائل هستیم و خود را بی‌نیاز از نصایح و اندرزهای آن‌ها نمی‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه پدر معنوی هر منطقه است و حفظ حرمت آن‌ها برای هر مسئولی لازم و ضروری است، افزود: وقتی پشت سر آن‌ها نماز می‌خوانیم به معنی اعتقاد دینی، قلبی و معنوی است که به آن‌ها داریم.

فرماندار دنا تبیین کرد: به عنوان فرماندار شهرستان دنا با دو امام جمعه این شهرستان تعامل داشته‌ام و این همکاری را ادامه خواهم داد.

تاج‌امیری در پایان در خصوص طرح موضوع تبریک به مناسبت توافق هسته‌ای به امام جمعه دنا و حواشی پس از آن گفت: موضوع هسته‌ای مربوط به همه ملت ایران است و به گروه و جریان خاصی ارتباط ندارد و اگر از جانب ما پیام تبریکی به امام جمعه داده شده به دلیل موفقیتی است که همه در آن سهیم هستند."

پایان این تنش و آن هم خیلی زود نکته مثبتیست که نمی توان بدون تقدیراز کنار آن گذشت. اما نکته دیگری که لازم است مسئولین به آن توجه کنند بحث خویشتنداریست که باید در اینچنین شرایطی  ازخود نشان دهند.صحبت از روی عصبانیت وخشم انسان را وادار به عذرخواهی می کند. هم فرماندار دنا وهم امام جمعه می توانستند این موضوع را بین خود حل وفصل کنند. کاملا واضح بود که بر سر مسائل سیاسی با هم اختلاف دارند ولی متاسفانه این اختلاف را به بدترین جای ممکن یعنی تریبون نماز جمعه ورسانه ها کشاندند.امید است این تجربه گرانبهایی برای هردو مسئول محترم باشد



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار