کد خبر: ۶۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 24 July 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز داشتن مهارت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جوانان برای اشتغال عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن عزیزی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان البرز اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی را برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از آموزش‌دیده‌ها در این زمینه به راحتی توانسته‌اند جذب بازار کار شوند افزود: دانشجویان در کنار تحصیل می‌توانند از این آموزش‌ها بهره برده و در آینده می‌توانند این مهارت‌ها را در کنار علم خود برای پیدا کردن اشتغال بهتر به کار گیرند.

این مسئول داشتن مهارت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جوانان برای اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: استان البرز دارای 87 کارگاه آموزشی ثابت شهری، 17 کارگاه جوار شهری، 24 کارگاه جوار روستایی، دو کارگاه عشایری، چهار کارگاه جوار صنعت، 9 کارگاه صنایع کارگاهی، 52 کارگاه صنایع ضمن کار، دو کارگاه اصناف، سه کارگاه در جوار دانشگاه‌ها، 11 کارگاه در جوار پادگان‌ها و چهار کارگاه در زندان‌های البرز و تهران مستقر در البرز است که می‌تواند عاملی بسیار مهم برای دسترسی راحت برای متقاضیان این آموزش‌ها محسوب شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها در بخش‌های مختلف خدمات کشاورزی و صنعت، فرهنگ و هنر آموزش‌هایی ارائه می‌دهند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته 14 هزار و 93 نفر در بخش دولتی آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند گفت: و در بخش غیردولتی نیز 21 هزار و 750 نفر توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آموزش دیده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ادامه داد: همچنین در سه ماهه نخست سال 94 در بخش دولتی 3 هزار و 326 نفر و در بخش غیردولتی 4 هزار و 201 نفر در این سازمان آموزش دیده‌اند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمد حسینی امام جمعه شهرستان طالقان نیز به تبیین ارزش‌های اخلاقی در راستای غنی‌سازی فرهنگ اخلاق‌مداری در دستگاه‌ها و ادارات پرداخت و گفت: رسیدن به مسئولیت و حاکمیت بر مردم باید موجب نزدیک شدن افراد به خداوند شود و بهترین راه خدمت صادقانه به مردم است.

وی بیان داشت: خوش‌رفتاری با افراد زیردست و ارباب‌رجوع از سوی مدیران الزامی است و موجب می‌شود که این رفتار به روسای زیر مجموعه نیز تسری پیدا کند و اگر در کنار داشتن قاطعیت مدیریتی حریم مردم حفظ شود رضایت عمومی را تأمین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار