بهمن دوستی مدیر کمیته امداد کبگیان در اردوی جهادی سه روزه در روستای جوزار از توابع چیتاب: کمیته امداد حضرت امام(ره)، در کشور درجبهه مخالف رفیق نیمه راه مردم و محرومین است که با همکاری نزدیک بازوی توانمد خود در سپاه اسلام برنامه خدمت به قشر محروم و متعاقبا مردم را تا رسیدن به هدف والا بانگاه یکسان در سایه عدالت محوری پیش خواهد برد.
کد خبر: ۶۶۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 27 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب به همت کمیته امداد و حوزه مقاومت فاطمه زهراء چیتاب اردوی جهادی ۳روزه در روستای جوزار برگزار گردید.
بهمن دوستی ریاست کمیته امداد کبگیان با تشکر از فرماندهی حوزه خواهران چیتاب گفت: نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام(ره)، در کشور جبهه مخالف رفیق نیمه راه مردم و محرومین است که با همکاری نزدیک بازوی توانمد خود در سپاه اسلام برنامه خدمت به قشر محروم و متعاقبا مردم را تا رسیدن به هدف والا بانگاه یکسان در سایه عدالت محوری پیش خواهد برد.
مدیر کمیته امداد چیتاب افزود: محرومین ولی نعمتان انقلاب در کشورند که پرسنل کمیته امداد در بخش در قالب خدمتگزاری به آنان در حد توان خود کم نخواهد گذاشت و این قطار بابرکت به حول قوه الهی تا آخرین مقصد که ظهور منجی عالم بشریت است بروی ریل افتخار نوکری ولی نعمتان انقلاب می تازد.
دوستی تصریح کرد: نه تنها برنامه های سپاه پاسداران بلکه هر اداره ای در راستای خدمت به مردم عادلانه باپرهیز از سیاست زدگی گام بردارد ماها در خط مقدم تعامل با آنان همیاران امین ومتعهدی برای آنان خواهیم بود.
بهمـن دوستی باتشکر از حوزه حضرت فاطمه الزهراء(ع) خواهران که همانند دیگر برادران سپاهی در لباس زنانه مردانه خدمت می کنند وبانی اردوی بی منت جهادی در این روستا وامثال آنانند گفت: در زمانه ای قرار گرفته ایم که دشمن خصم ومنافقین شرور از هر حربه ای اعم از تحاریم ،کشت و کشتار، نفاق، حزبگرائی و فراافکنی قومیتی مذهبی در دوقطبی کردن مردم باخروجی تیشه به ریشه نظام و اصل ولایت فقیه خواهان دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام هستند اما بخش ولایت پذیر وانقلابی ما باداشتن مردمی شهادت طلب وامام جمعه ای فهیم و دانشمند سپر نفوذ ناپذیر اهداف واهی دشمن هستند که مایه فخر ومباهات اینجانب وسایر همکارانم است در این بخش ولایتمدار و ولائی خدمتگزار مردم باشیم.
در ادامه محمـدپورذاکری مددکار کمیته امداد باتشکر از حضور حاظرین با راه اندازی جلسه سوال ازمردم وجواب از امداد بیش از ۳۳نفراز مددجویان را در حضور ریاست این نهاد راهنمایی و آگاه کرد.
پورذاکری با ارائه راهکارهای دریافت وام اشتغال زائی و نوع وشرایط تحت حمایت قرار گرفتن در راستای عمل به شعار سال آنان را درصورت داشتن مهارت به کار آفرینی و خوداشتغالی در کارگاههای زود بازده به دریافت وامهای این نهاد تشویق کرد.
در ادامه باطرح سوال های قرآنی(تلاوت،حفظ،سوال قرانی) از طرف ریاست کمیته امداد به۱۵نفراز حاظرین به جوائزی اهدا شد.
این جلسه که در روز اول اردوی جهادی به همت بسیج خواهران بادعوت از اداره کشاورزی ونماینده بیمه روستائی وکمیته امداد به پایان رسید درپایان با غباروبی گلزار شهدای روستا به اتفاق بسیج خواهران، مددجویان ومدیر کمیته امداد وهیئت همراه به پایان رسید٫.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار