کد خبر: ۶۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 26 July 2015
بخشدار مرکزی فردیس روز یکشنبه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرک از نزدیک با مسایل و مشکلات شهروندان ساکن در بخش آشنا شد.
به گزارش ایرنا، زیرسازی و آسفالت، امنیت، ساخت و ساز غیرمجاز، قطعی آب، اشتغال جوانان، رسیدگی به امور ایثارگران، کمبود فضای آموزشی و ورزشی و فرهنگی از جمله مسایل و مشکلاتی بود که در این نشست مطرح شد.

ابراهیم حسنی در جمع اهالی این شهرک قول داد در دو ماه آینده اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان فردیس راه اندازی می شود و دیگر خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برای امورات اداری خود به کرج مراجعه نکنند.

وی در ادامه افزود: دستاوردهای دولت تدبیر و امید و موفقیت در مذاکرات هسته ای را برای مردم بیان کرده و از مقام معظم رهبری بابت حمایتهای بی دریغ واز مردم نیز بابت ایستادگی و تحمل مشکلات و حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده تشکر کرد. 

وی ادامه داد: وظایف بخشداری و لزوم همدلی و همزبانی با مردم است و در این زمینه از هیچ کوششی برای ارایه خدمت بهتر به مردم دریغ نمی شود. 

حسنی از مردم خواست دولت را در مدیریت منابع آبی با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی یاری کنند. 

بخشدار مرکزی فردیس بررسی مسایل و مشکلات شهروندان در حریم بخش را یکی از اولویتهای مهم بخشداری دانست و گفت: متاسفانه در سالیان گذشته کمتر به ساکنین در حریم مرزها توجه شده است.

حسنی ادامه داد: در بخش مرکزی شهرستان فردیس با شهرستانهای کرج ،شهرقدس ، شهریار و ملارد هم مرز است.

در این نشست شماری از شهروندان مسایل و مشکلات خود را مطرح و بخشدار مرکزی فردیس قول پیگیری و رفع این مشکلات را به شهروندان شهرک حضرت ابوالفضل(ع) فردیس داد.

شهرک حضرت ابوالفضل(ع) 10 هزار نفر جمعیت در مرز بین شهرستان فردیس با شهر اندیشه شهرستان شهریار قرار دارد.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار