دستگیری دزد لوازم 30 خودرو در شیراز/توقیف سمند با 20 میلیون خلافی/ دستگیری چند خرده فروش در مرودشت/دستگیری یک قاتل طبیعت/کشف 104 کیلو تریاک در شهرستان های مختلف استان.شماره تلفن‌های 110 و 2184269 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خریدوفروش مواد مخدر است.
کد خبر: ۶۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 27 July 2015

تابناک فارس:

کشف 104 کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با اعلام این خبر گفت: مأموران پاسگاه چهاربرکه شهرستان لارستان هنگام بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس - لارستان به یک خودرو وانت‌بار مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ محمدجعفر تولایی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 59 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی‌ شده بود، کشف و راننده آن دستگیر شد.

وی به عملیات دیگری که در نی‌ریز انجام گرفت، اشاره کرد و افزود: مأموران انتظامی این شهرستان نیز در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، به یک خودرو پژو پارس مظنون شدند و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین آن اقدام به فرار کرده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، با رها کردن خودرو از صحنه متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این خودرو 41 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

تولایی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا نیز در بازرسی از یک تریلر سه کیلو و 900 گرم تریاک را کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر افزود: مأموران انتظامی این استان با سوداگران مرگ به‌شدت برخورد می‌کنند و ضمن دستگیری، آن‌ها را به مقام قضائی تحویل خواهند داد.

وی تصریح کرد: شماره تلفن‌های 110 و 2184269 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خریدوفروش مواد مخدر است.

توقیف سمند با 20 میلیون خلافی

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: ماموران پلیس راه کازرون - شیراز امروز هنگام بازرسی از خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سمند را متوقف کردند .

سرهنگ کسری سیروسی افزود : در استعلام ها، مشخص شد این خودرو ، دارای 47 فقره تخلف پرداخت نشده و حادثه ساز به مبلغ 20 میلیون ریال است .

وی گفت : خودرو برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری دزد لوازم 30 خودرو در شیراز

با تلاش مأموران كلانتري " بوستان" شيراز، يك سارق درون خودرو دستگير و در تحقيقات به 30 فقره سرقت اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح حوزه استحفاظي كلانتري 19 "بوستان" شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اين كلانتري قرار گرفت.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" بيان كرد: پيگيري هاي پليسي در اين رابطه ادامه داشت تا اينكه مأموران گشت گلانتري يك نفر مظنون به سارق را دستگير و به كلانتري انتقال دادند.

وي تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته از اين فرد، 30 فقره سرقت درون خودرو كشف و در اين راستا دو نفر خريدار اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اشاره به كشف يك دستگاه دريل و تعدادي آچار از محل دستگيري اين سارق، خاطر نشان كرد: تحقيقات پليس براي كشف سرقت هاي احتمالي ديگر از وي ادامه دارد.

سرهنگ "اسماعيلي" به شهروندان هشدار داد: خودرو خود را حتي الامكان در پاركينگ پارك كرده و از توقف در نقاط خلوت و تاريك شهر خودداري نمايند.

دستگیری چند خرده فروش در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در برخی از مناطق این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی شیبانیان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی و با همکاری کوپ تابعه از منازل آنان بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منازل خرده فروشان مقدار 249 گرم تریاک، 50 گرم سوخته، يك گرم شیشه ، 80 گرم شیره تریاک و مقدار 56 گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در این راستا یک دستگاه خودرو به همراه پنج دستگاه موتور سیکلت توقیف و 17 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ شیبانیان در پایان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند، از شهروندان درخواست كرد: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص حمل، نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری یک قاتل طبیعت

 فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت : ماموران پاسگاه انتظامی بیرم یک شکارچی را که اقدام به شکار غیر مجاز پرندگان کرده بودند دستگیر کردند.

سرهنگ حسین خلیفه افزود: از این شکارچی متخلف دو قبضه اسلحه شکاری و بادی به همراه مقادیری فشنگ و ادوات شکار به همراه 15 عدد پرنده کشف شد.

وی گفت : این شکارچی غیرمجاز به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار