کد خبر: ۶۶۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 19 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / ورزشی سامان پاکباز قهرمان دومیدانی پارآسیایی با استقبال مردم ورزش دوست کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان وارد شهر سی سخت شد.

در این آئین که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، فرماندار شهرستان دنا و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد ، محسن پاکباز مربی تیم و سامان پاکباز قهرمان دو ومیدانی کار استان که در بازیهای پارا آسیایی موفق به کسب مدال طلا در ماده پرتاب دیسک ومدال نقره در ماده پرتاب وزنه شده بود،مورد استقبال گرم وپرشور مردم قرار گرفتند.
مدیرکل ورزش وجوانان استان در این آئین گفت:حضور یک قهرمان و مربی از استان در رشته دو ومیدانی در بازیهای پارا آسیایی وهمچنین کسب دو نشان طلا ونقره توسط سامان پاکباز موفقیت وافتخاری بزرگ برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.
سید محمد تقی علوی کسب موفقیت توسط سامان پاکباز را عاملی مهم جهت افزایش انگیزه سایر ورزشکاران هم استانی برای حضور در رقابت های جهانی وبین المللی خواند وافزود:بی شک کسب چنین موفقیت بزرگی سبب تشویق وانگیزه ورزشکاران سایر رشته ها و افتخار آفرینی آنان،خصوصا در المپیک ۲۰۲۰توکیو خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی از قهرمانان ملی ادامه دار خواهد بود بیان داشت:طی مراسمی با حضور استاندار و روسای هیات های ورزشی از این قهرمان ملی پوش هم استانی تقدیر می شود.
سامان پاکباز نیز در این مراسم با اشاره به سطح بالای بازی های پارا آسیایی اظهارداشت:کشورهای آسیایی با تمام توان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.
قهرمان ملی پوش استان ضمن ابراز رضایت از عملکرد خود در تیم ملی دو ومیدانی در رقابتهای پارا آسیایی بیان داشت:در این دوره از بازیها در ماده پرتاب دیسک کلاس F12 وبا پرتابی به مسافت ۵۱متر و۶سانتیمتر علاوه بر ارتقای رکورد بازیها، موفق به کسب مقام نخست ومدال طلا شدم.
وی گفت: در ماده پرتاب وزنه نیز با پرتابی به مسافت ۱۵متر و۱۹سانتیمتر مقام دوم و نشان نقره را کسب کردم.
پاکباز نقش مسئولان و خصوصا اداره کل ورزش وجوانان را عاملی مهم در کسب این موفقیت ها برشمرد وتصریح کرد:کسب موفقیت های فعلی نتیجه حمایت و پشتیبانی هایی بوده که از گذشته تا به امروز انجام شده است،که امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی درپایان ضمن تقدیر از حضورپرشور مردم ومسئولان در مراسم استقبال ابراز داشت:سال گذشته شاهد حادثه تلخ وغم انگیز،سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بودیم که مدالم را به روح جانباختگان این حادثه تقدیم کردم. / صدا و سیما
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار