کد خبر: ۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲ 21 February 2015

به گزارش خیرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر، محمدتقی تذروی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو درخواست اهالی محلات شهرک‌های پیرامونی و کم برخوردار شیراز، مبنی بر تأسیس، راه‌اندازی یا استقرار امکانات بانکی در این محدوده‌ها اعم از شعبه، باجه و خودپرداز، موضوع با همکاری یاوران شورای محلات پی گیری و در این کمیته بررسی شد.

وی افزود: باوجود پیگیری‌های مکرر شورا و درخواست اعلام همکاری از بانک‌های متعدد، تنها بانک شهر در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

این عضو شورا ادامه داد: طی جلسات متعدد با دکتر حقگو سرپرست امور شعب بانک شهر و نمایندگان 12 محله از شهرک‌های مختلف، مصوب شد یاوران شورای محلات نقاط مناسب را از بعد جمعیتی، راه‌های دسترسی و امنیت اجتماعی، برای نصب دستگاه خودپرداز در محلات شناسایی و معرفی کند. تذروی با اشاره به این‌که بخش عظیمی از جمعیت شیراز ساکن شهرک‌های اقماری اطراف هستند، اضافه کرد: به دلیل عدم وجود برخی امکانات شهری در شهرک‌های اقماری شیراز، دسترسی به مواردی مانند بانک، مراکز تجاری، مراکز درمانی و... برای ساکنان این مناطق مشکل بوده و مجبور به سفرهای روزانه درون‌شهری هستند.

به گفته وی، توزیع امکانات شهری باید به‌صورت عادلانه صورت گیرد که این امر علاوه برافزایش رفاه و رضایت شهروندان، موجب کاهش تردد و ترافیک در محدوده‌های مرکزی شهر نیز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار