رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از حضور داوطلبانه 52 نفر از کوهنوردان برای جستجوی کوهنورد مفقود شده کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات دماوند خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 28 October 2018

خبرگزاری صدا و سیما ؛ جمشید نیک زاد افزود: مرحله دوم جستجوها برای یافتن کوهنورد ۲۶ ساله کهگیلویه و بویراحمد که چندی پیش در ارتفاعات دماوند مفقوده شد, با حضور ۵۲ کوهنورد داوطلب از باشگاههای مختلف کوهنوردی در ارتفاعات دماوند آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه جستجوهای مرحله اول طی عملیات 7 روز نتیجه ای در بر نداشت، گفت : در مرحله دوم جستجوی کوهنوردان در 6 تیم به مناطق مورد نظر اعزام و عملیات جستجو در مسیرهای مختلف جهت پوشش کل منطقه از مسیر پارکینگ جنوبی آغاز شد.

نیکزاد افزود : گروه اول در مسیر خومه، ورگ کلی، لومر۲ گروه دوم در مسیر نرمال جنوبی متمایل به کافر دره صعود تا بارگاه و بازگشت تا پارکینگ، گروه سوم به منطقه یال ملاخوران اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به پوشش کامل منطقه در این مرحله گفت: گروه چهارم در یال وسون، خین چال، اسپک, گروه پنجم در منطقه وزان، لومر ۱ ، لومر ۲ و گروه ششم صعود مسیر جنوبی، تا ارتفاع ۴۸۰۰ مسیر جنوبی و پوشش مناطق اطراف، جستجو خواهند کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار