کد خبر: ۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 27 July 2015
مسئول آموزش بنیاد مهدویت استان البرز گفت: آگاهی مردم نسبت به فرقه‌های انحرافی افزایش یافته است.
حجت الاسلام سید محسن امینی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: فعالیت فرق و گروه‌های انحرافی در البرز را نمی‌توان منکر شد ولی شکی نیست که فعالیت آنها آن طور که تبلیغ و بزرگ نمایی می‌شود، نیست.
وی خاطرنشان کرد:  بنیاد مهدویت استان البرز برای جلوگیری از گسترش فعالیت فرقه‌های انحرافی و برای آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص مضرات فعالیت در این گروه‌ها، درکنار اهداف و برنامه‌های اصلی خود که ترویج اندیشه‌های ناب مهدویت است دوره‌ها و کلاس های آموزشی مقابله با فرقه‌های انحرافی برگزار می‌کند.
وی افزود: در این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی افراد علاوه بر شناخت افکار پوچ و انحرافی اعضای این گروه‌ها، با اندیشه‌های ناب مهدویت و ویژگی‌های منتظران واقعی آشنا می‌شوند.
وی ادامه داد: دراین دوره‌ها کتاب‌هایی که فعالان فرقه‌های انحرافی نگاشته اند از سوی اساتید و شرکت کنندگان نقد می‌شود.
حجت الاسلام امینی یادآورشد: بنیاد مهدویت برای برخورد با فعالان گروه‌های انحرافی به هیچ وجه به طور مستقیم وارد عمل نمی‌شود و به برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگسازی برای جلوگیری از فعالیت این فرقه‌ها بسنده می‌کند.
مسئول آموزش بنیاد مهدویت استان البرز گفت:به نظر می‌رسد کاربردی‌ترین روش برای مقابله با گسترش فعالیت این گروه‌ها آشناسازی جوانان ب ویژه جمعیت دانش آموزی با آسیب های این فرقه ها است .
وی ادامه داد: براین اساس برخی اساتید بنیاد مهدویت به مدارس استان اعزام می‌شوند و به صورت نامحسوس دانش آموزان را درمقابل این فرقه‌ها بیمه می‌کنند.
وی در پایان گفت: بدون شک اگر نسل جوان نسبت به آسیب‌های این فرقه‌ها آشنا شوند کمتر شاهد موفقیت اعضای این گروه‌های انحرافی برای جذب افراد جدید خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار