این ضعف ها و سهل انگاری های برخی مدیران استانی تا جایی پیش رفته است که روز گذشته دو تن از نمایندگان استان طی دو پست اینستاگرامی به وضعیت موجود و سهل انگاری ها و کم کاری های مدیران به شدت انتقاد کردند.
کد خبر: ۶۹۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 21 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، این روزها بحث 40 سالگی انقلاب و وعده های علنی برخی دشمنان خارجی برای براندازی انقلاب در 40 سالگی از یک طرف و وضعیت آشفته بازار و معیشت عمومی در سایه ی بی تدبیری برخی مدیران و مسئولان از طرف دیگر ، باعث شده است چهلمین سالگرد انقلاب حساسیت و اهمیت بیشتری پیدا کند. بسیاری از نخبگان و سیاسیون بر این عقیده اند که اهم مشکلات کشور از ضعف مدیریت داخلی است نه از فشارهای خارجی و البته برخی این ضعف مدیریت را عمدی و برخی هم ناتوانی و سهل انگاری می دانند. کهگیلویه و بویراحمد که هم از یک عقب ماندگی تاریخی در بحث توسعه رنج می برد و هم از ضعف مدیران ، وضعیتی به مراتب بدتر از وضعیت فعلی کل کشور دارد. این ضعف ها و سهل انگاری های برخی مدیران استانی تا جایی پیش رفته است که روز گذشته دو تن از نمایندگان استان طی دو پست اینستاگرامی به وضعیت موجود و سهل انگاری ها و کم کاری های مدیران به شدت انتقاد کردند.
انتقاد عدل هاشمی از سهل انگاری های مدیر کل ورزش و جوانان
عدل هاشمی در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار نامه ای از سهل انگاری های مدیر کل ورزش و جوانان در بحث جذب اعتبارات مربوط به احداث 12 زمین چمن مصنوعی انتقاد کرد .
در متن نامه عدل هاشمی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
                                                سلام علیکم
بی شک پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی جز به منظور خدمت رسانی به موقع به ولی نعمتان انقلاب تعریف و فلسفه ی دیگری ندارد.
مردم و جوانان انقلابی و ولایتمدار شهرستانهای کهگیلویه بزرگ بی صبرانه منتظر فرارسیدن دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی هستند.
نکند خدای ناکرده این جشن چهل سالگی انقلاب، بر اثر تعلل و سهل انگاری اداره کل ورزش و جوانان در کام آنان تلخ شود.
جناب آقای علوی
به خوبی مستحضرید که در وضعیت نامساعد اعتباری کنونی با تلاش، رایزنی و زحمت بسیار و حسن توجه وزارت نفت، خارج از همه اعتبارات مصوب استانی و ملی، اعتبار احداث 12 چمن مصنوعی برای شهرستانهای 4 گانه مصوب و تخصیص یافت.
مستحضرید که متأسفانه آغاز عملیات اجرایی آنها بعد از وقفه و مدت زمان طولانی و وعده های چندین باره جنابعالی، بالاخره آغاز گردید که مصوب شد تکمیل و بهره برداری از آنها در دهه مبارک فجر انقلاب به انجام برسد و این امر نیز به مردم و جوانان اعلام گردیده است.
اما با در نظر گرفتن شرایط زمانی و آب و هوایی و فرصت اندک باقیمانده تا دهه فجر و  نبود عزم جدی و کافی از سوی آن اداره کل، افتتاح آن چمن ها در وعده ی مقرر، به سختی و تا حدودی ناممکن به نظر میرسد چرا که متأسفانه یکی از آنها هنوز به مناقصه نرفته است که این موضوع نگرانی را از این بابت تشدید می نماید.
 موضوع قابل تأمل و مورد اعتراض اینجانب و مردم شریف منطقه ی چاروسا، فرسایشی شدن ورزشگاه شهر قلعه رئیسی است که در این مورد بسیار سخن گفته شده و از مصوبات متعددی در جلسات مختلف و با حضور جنابعالی بوده است.
آگاه باشید که در صورت عدم به بهره برداری رسیدن این چند پروژه در دهه فجر امسال، هیچ عذر و بهانه و توجیهی قابل پذیرش نیست و انتظار میرود جناب دکتر احمدی و معاونت امور عمرانی استانداری ضمن نظارت کافی و مستمر، در اولین فرصت جلسه ی فوق العاده ای به همین منظور تشکیل و اداره کل ورزش و جوانان استان را به اجرای سریع تر پروژه های مذکور ملزم نمایند تا ضمن عدم نیاز به پیگیری و طرح مسئله در وزارتخانه متبوع، در جشن پیروزی انقلاب شاهد بهره برداری و استفاده ورزشکاران و ورزش دوستان از این مجموعه های ورزشی باشیم ان شاءالله.
متذکر میشوم نظارت کافی در جهت کیفی سازی، بسیار مهم بوده و لازم است به صورت جدی در دستور کار باشد.
97/9/29
                      عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
40 سالگی انقلاب و دو پست اینستاگرامی نمایندگان استان
 
سخن تلخ تاجگردون با مردم شهر دوگنبدان
سخني تلخ با مردم شهرم دوگنبدان. اين جدول يك واقعيت بسيار بد براي شهرم دوگنبدان است. دو سه ماه پيش گفته بودم اگر سيستم شهرداري و شورا اينگونه ادامه پيدا كند با مردم صحبت ميكنم. با هزار مشقت اعتبار جور ميشود. اعتبار به شهرداري داده ميشود و بعد شهرداري رسما بگويد نميتوانيم اعتبار را جذب كنيم. درست است كه به همت فرماندار محترم و مسئولين استان اين اعتبار را به بقيه ادارات ميدهند ولي كي باور ميكند در اين دعواي حيدر نعمتي شورا و شهردار از يازده ميليارد تومان بيش از پنج ميليارد تومان آن جذب نميشود. من از مردم عزيزي كه اميد داشتند و دارند شهرشان بهتر شود نميدونم عذرخواهي كنم يا نه چون ما كارمان را كرديم ولي ميترسم كار از اين بدتر شود. دو سه ماه است تذكر ميدهم ولي فايده ندارد. شورا و شهردار محترم. اين شما و اين مردم و اين اعتبارات جذب نشده. حتي يك ريال عدم جذب خيانت است. بهانه اي نيست بجز ندانم كاري. اگر همه اين اعضاء و شهردار محترم و كل ايلشان از من رويگردان شود حاضر نيستم اجازه دهم يك ريال از حق مردم شهرم در اين غبار اختلاف و ندانم كاري ضايع شود.
 
40 سالگی انقلاب و دو پست اینستاگرامی نمایندگان استان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت تلخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
نیازی به پست اینستاگرامی نیست اینا همش عملکرد خود نمایندگان هست وقتی مدیر را براساس تجربه و شایستگی انتخاب نکنی و صرفا جهت رای جمع کردن در انتخابات باشه باید همین بروز استان بیاد مثلا همین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمود پیروزه چه شایستگی دارد که به عنوان سرپرست از طرفرنمایندهانتخاب شد مگه نه فقط به خاطر تبانی با نماینده بود اصلا نماینده می دونه کار هر اداره ای چیه که تو انتخاب مدیر دخالت می کنه وبه نفع خودش بهره برداری می کنه بنابراین لطف کنید به نمایندگان استان بگید انشاالله که به خاطر این عملکردتون تو آتش جهنم بسوزید چرا که یاس و ناامیدی وبی انگیز گی رو باعملکرد(نمایندگان تمام دوره ها) ضعیف وخود خواهانه خودشون بر تمام ادارات این استان به خصوص آموزش وپروش کانون پروش فکری و.....حاکم کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار