او یکی از کودکان کار می باشد و در استان کهگیلویه و بویر احمد زندگی می کند و در متنی که نوشته است "علیرضا بیرانوند"، "وحید امیری" و "سروش رفیعی" را مورد خطاب قرار داده است.
کد خبر: ۶۹۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴ 24 December 2018

تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، مدتی است که تصویری از یک کودک سرطانی کهگیلویه و بویراحمد مبتلا به بیماری سرطان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در این تصویر این کودک بیمار که اتفاقا از کودکان کار هم هست از 3 تن از فوتبالیست های مطرح ایرانی تقاضای کمک می کند.

بر اساس این گزارش ، پسربچه ای ایرانی با نام "شادمهر حسن پور" که دچار سرطان شده است با نوشتن متنی بر روی مقوا و نام بردن از سه تن از فوتبالیست ها تقاضای ملاقات با آنها را دارد تا او را در حل کردن مشکلی که براش پیش آمده است یاری دهند.
 
تقاضای کمک کودک سرطانی کهگیلویه و بویراحمدی از 3 فوتبالیست مطرح کشور + تصویر

او یکی از کودکان کار می باشد و در استان کهگیلویه و بویر احمد زندگی می کند و در متنی که نوشته است "علیرضا بیرانوند"، "وحید امیری" و "سروش رفیعی" را مورد خطاب قرار داده است. در دستونشته ی وی بر این کاغذ آمده است " علیرضا بیانوند، وحید امیری ،سروش رفیعی ، اینجانب شادمهر حسن پور میخواهم شماها را ملاقات کنم مشکلی حاد واسم پیش آمده منتظر دستهای مهربان شما هستم . هم اکنون منتظر یاری سبزتان هستم!!!"
با وجود انتشار این عکس اما تاکنون واکنشی از سوی این سه بازیکن نسبت به تصاویر این پسربچه نشان داده نشده است.
کاربران زیادی در حال انتشار تصاویر این کودک هستند و امیدوارند با کمک این فوتبالیست ها او بتواند زودتر برای درمان اقدام کند و سلامتی اش را به دست آورد.
لازم به توضیح است بحث کودکان کار خود به تنهایی یکی از معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد خصوص مرکز آن یعنی یاسوج شده است و شما روزانه با تعداد زیادی از این کودکان کار خیابانی که بر سر چهارراه ها حضور دارند مواجه می شوید.
از سال گذشته تاکنون حدود 315 نفر کودک کار و خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده اند که از این تعداد 80 درصد آن ها دانش آموز هستند و حدود 300 نفر از آن ها نیز در شهرستان بویراحمد ساکن هستند.
به سبب مهاجرت بی‌رویه بیش از 80 هزار نفر حاشیه نشین در این استان سکونت دارند.بیش از 70 درصد آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به مناطق حاشیه نشین این استان است.
وضعیت کنونی استان از لحاظ نرخ کودکان کار نموداری افزایشی دارد.براساس آمارها این استان از حیث نرخ تعداد کودکان کار و خیابانی جزء 10 استان اول کشور است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
حتما دهدشتیه
ما که میخاهیم اداره جهان را برعهده بگیرییم چطور شده بچه های درمان ما باید گدایی کنند
دولت که همه مانورش روی درمان مجانی هست چرا باید بچه های ما گدایی کنند
از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
دهدشتی یا هر جا ،اولا یه انسان ،انشاالله که خدا بهش شفا عاجل بده
گدا شده ایم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
چرا فرزندان مان رو گدا بار می آوریم؟
مناعت طبع مان کجا رفته ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
ای اقا دروغ می گوید .فقیر هستن اما سرطان نداره الکی گفته .واقعا منظورتون از ای کارا چیه متاسفم ؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار