رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح نماد همزمان در ناحیه یک یزد و ۱۲ مدرسه شهرستان مهریز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 27 December 2018

محمد علی شایق رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طرح نماد با هدف پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی در ناحیه یک یزد و ۱۲ مدرسه شهرستان مهریز اجرا می‌شود که این طرح در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب در برابر هجمه‌های تهاجم فرهنگی، قتل عام فرهنگی و شبیخون فرهنگی آموزش و پرورش به عنوان سازمان تاثیر گذار مجری طرح نماد در تمامی مدارس کشور شده است.

شایق ادامه داد: این طرح با امضای ۱۴ نهاد دولتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، اصناف ودیگر دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کارکنان آموزش و پرورش در راستای توانمندسازی مهارت‌های اجتماعی و همچنین آموزش سبک‌های فرزند پروری و آسیب‌هایی که متوجه نوجوانان است را با مشاران متخصص برطرف می‌کند.

شایق تصریح کرد: ۴۰ معلم با آموزش‌های ویژه در ۱۲مدرسه شهرستان مهریز در صورت مشاهده رفتار‌های غیرعادی از دانش آموزان در قالب پرسشنامه‌هایی مشکل دانش آموز را رفع می‌کنند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: در پایان شش سال توسعه در همه مدارس کشور این طرح باید انجام شود و مزیت این طرح پیگیر بودن از طریق سامانه و غربالگری در جهت حل کامل آسیب به وجود آمده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار