ما جمعی از جوانان انقلابی شهرستان چرام ضمن دعوت از عموم مردم حزب الله برای حضورپرشوردرتجمع ۹ دی درمصلی حضرت ابوطالب (ع) وروز میثاق با ولایت ،به حامیان فتنه گران اعلام می داریم دوباره صبر انقلابی ما را محک نزنید و گرنه امت حزب الله نهم دی ماه دیگری را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۶۹۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 29 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جامعه جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام با انتشار اعلامیه ای ، موجودیت خود را اعلام کرد.

متن اعلامیه :

بسم الله الرحمان الرحیم
 ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب ٔ«
 روز نهم دی ماه از ایامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی از اعیاد امت و دوستداران نظام اسلامی نام گرفته است. در سال ۸۸ به بهانه انتخابات وبدنبال  فتنه انگیزی تعدادی از خواص بی بصیرت وحضور منافقین وسلطنت طلب ها وحمایت کشورهایرغربی  برای خرابکاری در ایران اسلامی ،مردم صاحبان اصلی انقلاب به صحنه آمدند و تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های بلند شهدا و امام و رهبری عزیز بستند.وصحنه هایی از دلدادگی وپیوند امت با امام خویش نشان دادند.
 این روز را می‌توان روز غلبه جنود الهی بر جنود  جبهه شیطانی و استکبار نامید.
 در فتنه ۸۸  لشکر اموی با فتنه انگیزی به مقدسات این ملت توهین کردند؛ بسیجیان ومردم  بی گناه را به شهادت رساندند ،به مسجد و عزای سیدالشهدا رحم نکردند.
 روز نهم دی ماه مردم نشان دادند فریب جبهه زر و زور و تزویر را نمی خورند ونیرنگ های دشمنان را خوب میشناسند.و با ولایت تا ظهور امام عصر عج پیمان ناگسستنی بسته اند.
 ۹ دی به ما آموخت که همیشه افراد وخواص  بی بصیرت در جامعه اسلامی حضور دارند و جبهه استکبار درکمین وضربه به نظام اسلامی است.اما مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب انسان‌هایی بصیر و زمان شناس هستند .به همین خاطر باید هر ساله نه دیماه  را با شکوه تر از سال گذشته برگزار کنیم تا فتنه گران طمعی مجدد به امنیت کشورمان پیدا نکنند.
 ما جمعی از جوانان انقلابی شهرستان چرام ضمن دعوت از عموم مردم حزب الله برای حضور در تجمع نهم دی وروز میثاق با ولایت ،به حامیان فتنه گران اعلام می داریم دوباره صبر انقلابی ما را محک نزنید و گرنه امت حزب الله نهم دی ماه دیگری را رقم خواهند زد. 
بقول  فردوسی شاعر پر آوازه ی ایرانی
دریغ است ایران که ویران شود.              کنام پلنگان و شیران شود.
جمعیت جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام

جامعه  جوانان انقلابی عدالت طلب شهرستان چرام با صدور اعلامیه ای اعلام موجودیت کرد

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
احسن عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار