کد خبر: ۶۹۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 31 December 2018
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تقبیح و محکومیت برخی شعارهای تفرقه افکنانه در آیین گرامیداشت 9 دی ماه شهرستان گچساران گفت که اینگونه حرکت ها ریختن آب به آسیاب دشمن بود.
سید محمد کاظم نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون ضدانقلاب و رسانه های بیگانه به انعکاس وسیع این موضوع پرداخته و همچنان با دامن زدن به آن برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و نظام بهره برداری می کنند.
وی تصریح کرد: شعارهای مراسم 9دی درگچساران علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین موجی از نارضایتی و نگرانی مردم و دوستداران نظام و انقلاب را به دنبال داشته است.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بدون شک چنین تفکری جایگاهی در بین مردم و دوستداران انقلاب ندارد و این موضوع سبب خدشه دار کردن چهره مردم شریف استان و شهرستان گچساران شده است.
نظری یادآور شد که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبری فرزانه انقلاب بوده و تا آخرین لحظه حیات نیز مسئولیت خطیر و مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار بود.
وی ادامه داد که اهانت به شخصیت آیت الله هاشمی اهانت به نظام است.
نظری تصریح کرد: ضروری است که برگزار کنندگان و دست اندرکاران آیین 9 دی گچساران از چنین اظهاراتی تبری جسته و البته توضیح دهند که چگونه اجازه دادند شخصی غیرمسئول میکروفن بدست گیرد و هر چه بخواهد بر زبان آورد.
وی گفت که شورای تامین شهرستان گچساران نیز در اسرع وقت به موضوع شعارهای توهین آمیز مراسم 9 دیماه امسال ورود کند.
نظری اظهار امیدواری کرد که با اینگونه تحرکات تفرقه افکنانه که وحدت مردم را نشانه رفته برخورد قاطع صورت گیرد.
درآئین گرامیداشت 9دی در گچساران فردی با بلندگوی مراسم علیه مرحوم هاشمی شعار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار