مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۵۲۹ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان تشکیل شده که یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال محکومیت برای آن‌ها صادر شده است.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 01 January 2019
علیرضا حسن‌پور از محکومیت ۴۵ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریالی متخلفان اقتصادی در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا،حسن‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۶۷۶۹ پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده که از این تعداد ۶۷۳۸ پرونده معادل ۹۹.۵ درصد رسیدگی شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه در قاچاق کالا و ارز ۷۵۸ پرونده به تعزیرات ارسال شده است، تصریح کرد: از پرونده‌های رسیده به تعزیرات ۸۱۸ مورد مختومه اعلام شده و بیش از ۱۷۴ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی با اشاره به پرونده‌های مهم در بخش قاچاق کالاوارز، یادآور شد: ۵۸ پرونده مهم به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در بخش قاچاق کالا و ارز به تعزیرات واصل شده که شامل ۳ پرونده قاچاق سیگار در شهرستان بهار به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال و یک پرونده قاچاق سیگار در کبودراهنگ به ارزش ۸ میلیارد ریال بوده است.

حسن‌پور ادامه داد: همچنین در بخش قاچاق کالا ۵ پرونده مهم قاچاق سوخت به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در استان همدان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته قاچاق سوخت و دام زنده افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در استان همدان ۶۷ پرونده قاچاق سوخت تشکیل شده که ۴۹ پرونده منجر به محکومیت شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۷ پرونده قاچاق دام زنده با بیش از ۷۷۶ میلیارد ریال جریمه، افزود: ۳ پرونده قاچاق گوشی در استان تشکیل شده که بیش از ۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال جریمه شده است.

حسن‌پور گفت: در ۹ ماه گذشته ۸۸۳ اکیپ در تعزیرات تشکیل شده و ۴۸۴۲ بازرسی انجام گرفته که از این تعداد ۳۲۸۳ واحد صنفی متخلف شناسایی شده و به ۱۰۲۵ واحد تذکر داده شده به طوریکه در مجموع بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه توسط گشت‌های سیار تعزیرات صادر شده است.

وی عنوان کرد: در آذرماه امسال ۷۹ اکیپ گشت سیار تشکیل شده که ۳۱۵ واحد صنفی با ۸۳۶ میلیون و ۵۹۶ هزار ریال محکومیت به عنوان متخلف شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: ۷۲۹۸ پرونده در حوزه بهداشت، درمان و دارو تشکیل شده که ۳۲۸۳ پرونده توسط گشت‌های سیار صورت گرفته بود و یک واحد رادیولوژی بدون مجوز و یک واحد عطاری تعطیل شده و دستگاه و تجهیزات یک واحد لیزردرمانی و فردی که اقدام به حجامت در منزل کرده بود، ضبط شد.

حسن‌پور از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی ۶۷۴ نانوایی خبر داد و گفت: ۸۹۰ واحد خواروبارفروشی نیز بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ پرونده با جریمه یک میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریالی برای متخلفات توزیع گوشت قرمز در استان تشکیل شده است، افزود: همچنین واحد‌های عرضه مرغ به علت تخلف ۱۲۶ میلیون ریال جریمه شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحد‌های صنفی، شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی موظف و مکلف هستند هرگونه جابجایی کالا در انبار‌های خود را در سامانه ثبت کنند، به این واحد‌ها تذکر داد در صورت عدم ثبت در سامانه پرونده آن‌ها در تعزیرات رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تشکیل ۵۰ پرونده درباره عدم ثبت گردش کالا در انبارها، تأکید کرد: هیچ اغماضی در این مورد نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار