رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: پس از مدت‌ها ارسال اخبار و پیام‌های تلخ و نه‌چندان خوشایند، برگزاری پیاده‌روی بزرگ، چهره شاد و پرنشاط شیراز را به روی آنتن رسانه‌ها برد.
کد خبر: ۷۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 02 August 2015

سیروس پاک‌فطرت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی ما برای حضور مردم در این برنامه 100 هزار نفر بود اما بنابر آمار رسمی 200 هزار نفر شرکت کردند و 150 هزار نفر نیز ثبت‌نام قطعی داشتیم و با ارزیابی از فضای نمایشگاهی بالای 30 هزار نفر افراد غیر ثبت‌نامی در این همایش شرکت کردند.

وی افزود: حضور موسسه نور در برگزاری این برنامه ارزشمند بود و می‌تواند راهگشای حمایت بیشتر بخش خصوصی و مجموعه‌های توانمند از مقوله ورزش باشد.

پاک‌فطرت اضافه کرد: نخستین هدف ما از برگزاری این برنامه، ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها بود که فرهنگ‌سازی خوبی در این زمینه انجام شد.

وی تصریح کرد: بالا بردن میانگین سرانه ورزش در شیراز هدف دیگر ما بود که با این کار سرانه حضور مردم در ورزش‌های همگانی بالا رفت.

به گفته وی، ارسال پیام نشاط و سلامتی از شیراز به کشور، دیگر پیام این همایش بود که محقق شد و این مسئله پس از پیام‌های سیاسی و خسته‌کننده‌ای بود که از شب عید تا ایام ماه رمضان ادامه داشت اما به‌قدر ظرفیت خود، با برگزاری این همایش پیام سلامتی، شادابی و در کنار خانواده و کانون گرم آن بودن را از شیراز به سراسر کشور مخابره کردیم.

این مسئول یادآور شد: با این همایش شیرازی‌ها سحرخیزی و ورزشی بودن خود را به رخ کشیدند و مسئولان نیز دیدند که اگر برای ورزش خوب برنامه‌ریزی شود مردم پای‌ کار هستند.

وی ادامه داد: این همایش همچنین نشان داد که در این شهر فضای بزرگ برای برنامه‌های بالای 100 هزار نفر نداریم و مسئولان باید برای احداث فضاهای با ظرفیت بیش از 100 هزار نفر در شیراز بکوشند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس متذکر شد: این همایش برای اهالی شهرک گلستان نیز یک امتیاز شد و نخستین برنده خودروی 206 نیز شهروندی از همان شهرک بود.

وی بیان کرد: این همایش نتیجه شش ماه کار کارشناسی و بررسی با محوریت مستقیم هیئت ورزش‌های همگانی فارس بود و حدود 2 هزار نفر درگیر برگزاری این همایش بودند.

توزیع 50 هزار لیتر آب شرب در روز برگزاری پیاده‌روی با هشت تانکر، توزیع 35 هزار آب‌معدنی توسط بخش خصوصی و استقرار پنج دستگاه سرویس بهداشتی سیار ازجمله دیگر مواردی بود که این مسئول در سخنان خود به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار