کد خبر: ۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰ 23 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد عبادی‌نژاد اظهار داشت: در آبان ماه سال 1381 فردی 30 ساله در منطقه فرمشکان کوار توسط شخصی 40 ساله به قتل می‌رسد و قاتل پس از ارتکاب جرم متواری می‌شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و تحقیقات پلیسی و علمی، محل اختفای قاتل در شهرستان برازجان از توابع استان بوشهر، شناسایی و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار بیان کرد: پس از اخذ نیابت قضایی مأموران به شهرستان برازجان عزیمت و قاتل را در یک تلمبه‌خانه زمین کشاورزی دستگیر کردند.

دستگیر قاچاقچی محکوم به اعدام در شیراز

همچنین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از دستگیری یک قاچاقچی فراری خبر داد که به اتهام حمل مواد مخدر محکوم به اعدام شده بود.

سرهنگ جعفر تولایی در تشریح این خبر گفت: در پی شناسایی باندی که در شهرستان شیراز اقدام به خرید و فروش مواد مخدر از نوع هرویین و شیشه می‌کردند، اعضای باند دستگیر اما سرکرده باند متواری شده بود.

وی ادامه داد: این قاچاقچی در بعضی از پرونده‌ها به‌صورت نیابی محکوم و در یک پرونده به اتهام حمل 40 کیلوگرم هرویین محکوم به اعدام و در پرونده‌های دیگر محکوم به 15 سال حبس شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: دستگیری این قاچاقچی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی وی در محله سنگ سیاه شیراز شناسایی و دستگیر شد.

تولایی گفت: متهم پس از دستگیری برای انجام تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل و پس از انجام تحقیقات، به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار