کد خبر: ۷۰۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 28 January 2019
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ایجاد شور و نشاط در بین مردم در آستانه چهل سالگی انقلاب تأکید کرد و گفت: مشکلات اقتصادی موجب غفلت دستاوردهای انقلاب نشود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست کمیته مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دهه فجر را بعثت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال عمر خود فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته است و در این سال‌ها شاهد عزت، اقتدار و پیشرفت کشور علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ‌های قومیتی در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: جنگ تحمیلی چیزی معادل 84 سال درآمد نفتی به کشور خسارت زد و پس از آن نقشه‌های و هزینه‌ی دشمنان در عرصه‌های نظامی و فرهنگی کشور را با خسارات و مشکلاتی روبه‌رو کرد.

وی ادامه داد: همه توان دشمن در روزهای باقیمانده از سال جاری و سال آینده جنگ ترکیبی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی و ناامن جلوه دادن ایران اسلامی از طریق جنگ معیشتی است  تا مردم را از انقلاب و نظام جدا کند.

این مسؤول با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجاد شده از سوی دشمنان گفت: مشکلات اقتصادی تنها خاص ملت ما نیست در هفته‌های اخیر شاهد تظاهرات گسترده در فرانسه هستیم و حتی در خود آمریکا 80 درصد دریافتی کارگران آمریکایی کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد اما کشور ما به همه این تحریم‌ها و تهدیدها به پیشرفت‌هایی رسیده است، لذا مشکلات اقتصادی موجب غفلت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نشود.

خاضع بیان کرد: مشکلات کنونی نباید موجب شود تا از دستاوردهای انقلاب غافل شویم، ما در استقلال و امنیت خدمات ارزشمندی به دست آوردیم  و امروزه ایران یک جزیره امن و با ثبات در منطقه است و حتی در حوزه اقتصادی هم پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب و همچنین مقابله با توطئه‌های دشمنان است لذا در دهه فجر امسال روحیه امید، نشاط و خودباوری  را بیش از گذشته در بین مردم گسترش داده و ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تقارن برنامه‌هایی دهه فجر با ایام فاطمیه دوم گفت: دستگاه‌ها برنامه‌های جشن خود را تا قبل از 17 بهمن انجام دهند و در روزهای 18 تا 21 بهمن ماه از برگزاری هرگونه مراسم جشن و چراغانی کردن شهر و ادارات به دلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه خودداری کنند.

این مسؤول به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری رژه موتوری و خودرویی در ساعت 9:33 دقیقه صبح همزمان با سالروز ورود حضرت امام به کشور، آئین پیاده‌روی در همین ساعت از فرودگاه تا ورزشگاه 15 هزار نفری، سرود 1000 نفری اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و زنگ انقلاب در روز شنبه از جمله برنامه‌های این دهه است.

خاضع  بر برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 10 صبح روز 22 بهمن از میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین(ع) مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، ضمن اینکه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار