مدیرکل بنیاد شهید قم:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از مقام شامخ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۷۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 03 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و ایثارگران قم، سردار سید جواد هاشمی دردیدار با استاندار قم با اشاره به تدابیر دولت یازدهم درتکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، افزود: حضور مسوولان استان و دولتمردان و نیز علمای عظام در برنامه های دیدار از خانواده های شهدا که از اولویت های مدنظر مقام معظم رهبری و نیز رییس جمهوری و رییس بنیادشهید است، موجب دلگرمی این خانواده های عزیز و فداکار است.

وی ضمن تبریک انتصاب استاندار قم اضافه کرد: آنچه ما را در این برهه به همدلی و همزبانی نزیک می سازد، ارزشگذاری به منویات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای و عمل به رهنمودهای ایشان است. 

هاشمی اضافه کرد: بنیاد شهید قم، جامعه ایثارگری پویا و هوشمند با حضور شخصیت های فرهیخته و با بصیرت را در خود دارد، انسانهایی ایثارگر که همواره در عرصه های مختلف هوشمندانه حضوری فعال داشته و مدافع انقلاب، ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند. 

وی تاکید کرد: قم با حضور مردمی ایثارگر همواره پیشرو و مدافع انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر جانفشانی ها کرده و شش هزار شهید و بیش از 11هزار جانباز را تقدیم داشته است. 

وی مدیریت جدید در دولت تدبیر و امید را موجب بازخورد مثبت در میان جامعه در قم عنوان کرد و افزود: با تجربیاتی که حضرتعالی در سمت های مختلف اجرایی کسب کردید و با شناختی که از این شهر دارید موفقیت شما را در راستای خدمت به شهر کریمه اهل بیت (س) و خاندان ایثار و شهادت آرزومندیم. 

همچنین در این جلسه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به برنامه ها و اهداف حوزه های تحت مدیریت خود به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه بهبود خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار