سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از افتتاح خانه بهداشت تمبی با حضور دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار و اعضاء شورای اداری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 05 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمداز  چرام  ،سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از افتتاح خانه بهداشت تمبی با حضور دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار  و اعضاء شورای اداری این شهرستان خبر داد.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه بهداشت روستای تمبی از توابع شهرستان چرام در زمینی به مساحت 300 متر مربع با زیربنای 85 متر و اعتباری افزون بر 114 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی استانی احداث شد که هدیه دیگری در چهلمین سالگرد انقلاب به روستانشینان تمبی در چهارمین روز از دهه فجر بود.
 
ابراهیم نعیمی با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه سیب( سامانه یکپارچه بهداشت) از خدمات دولت های یازدهم و دوازدهم است، تصریح کرد: پوشش اینترنت در شهرستان چرام از ۲۰ درصد به ۷۰ درصد رسیده که امید است روزی شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی باشیم تا هر فرد دارای پرونده الکترونیک شده و با وارد کردن کد ملی اطلاعات سلامت به دست آمده و به نوعی در تسریع خدمات بهداشتی و درمانی کمک شود.

خانه بهداشت تمبی شهرستان چرام افتتاح شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار