کد خبر: ۷۱۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 21 February 2019
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تا اطلاع ثانویه قیمت گوشت گوسفندی در استان ۵۴ هزار تومان است، گفت: این قیمت باقی می‌ماند حتی اگر هیچ کشتارگاهی کشتار نکند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس ، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی و تنظیم بازار استان گفت : خروج دام زند از استان ممنوع شده و گوشت قرمز در استان به قمیت مصوب ۵۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

گوهرگانی تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان آمار تمام مرغداری‌ها، دام داری‌های سبک و سنگین، پرورش بوقلمون و آبزیان را در اختیار صنوف و کشتارگاه‌ها قرار دهند تا برای تامین گوشت در استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه، تا اطلاع ثانویه قیمت گوشت گوسفندی در استان ۵۴ هزار تومان است، بیان کرد: این قیمت باقی می ماند حتی اگر هیچگونه کشتاری انجام نشود و صنعت، معدن و تجارت اگر قصابی به غیر از این نرخ اقدام به فروش کرد وی را به تعزیرات حکومتی معرفی نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، هرگونه خروج دام زنده از استان تا اطلاع ثانویه ممنوع است، تاکید کرد: اگر صنوف قصابان استان تعهد کنند تا پایان تعطیلات نوروزی گوشت گرم استان را تامین می‌کنند در قیمت گوشت بازنگری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به واردات گوشت گرم و منجمد دولتی و مرغ منجمد در استان اشاره کرد و گفت: در این رابطه برنامه ریزی های لازم بخصوص برای تعطیلات نورزی به عمل آمده است.

وی اظهار کرد: واحدهای مرغداری که تسهیلات 6درصدی گرفته‌اند نهاده های مرغی و داروی ارزان قیمت و دیگر خدمات دولتی را دریافت می‌کنند، دلیلی ندارد که حق مردم را نادیده بگیرند و برای سود جویی مرغ را به استان‌های دیگر عرضه کنند.

گوهرگانی بیان کرد: شرکت پشتیبانی دام و طیور استان واحدهای مرغداری که اقدام به چنین کاری کرده‌اند به حوزه اقتصادی استانداری معرفی و به هیچ عنوان خدمات دولتی در اختیار آنان قرار نمی‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: صنف قصابان و کشتارگاه ها با هم جلسه داشته باشند و اگر به یک توافق منطقی در خصوص نرخ گوشت قرمز رسیدند که به لحاظ آنالیز قیمت ها همخوانی داشته باشد به استانداری اعلام تا تصمیمات جدید اتخاذ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار