حجت الاسلام افشار: نمایندگان مجلس بجای دفاع از دولت، وکیل مردم باشند ، این مردم به شما رای دادند که وضعیت معیشت را نظارت کنید ، با این وضعیت مردم فشار های سنگین اقتصادی را تحمل میکنند .
کد خبر: ۷۱۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 22 February 2019

به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمدازچرام، خطیب نماز جمعه شهر چرام در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر ، با اشاره به اینکه ، شکى نیست که عوامل اقتصادى از اساسى ترین ارکان زندگى بشر است و معیشت واقتصادِ ضعیف ، ترس بی دین شدن انسان را بدنبال دارد و این وضعیت معیشتی مردم ، نگران کننده است گفت : آقای رئیس جمهور؛ قرار بود چرخ سانتریفیوژ وچرخ اقتصاد باهم بچرخد این وعده چه شد؟ قرار بود فقر مطلق را از بین ببرید چه شد؟ با این وجود ، جای هیچ گونه دفاع ازعملکرد اقتصادی شما ،حتی برای دوستانتان نیست و همراهان صمیمی شما هم از وضعیت نگران کننده معیشتی بطور جدی گلایمند هستند.

آقای رئیس جمهور؛ قرار بود چرخ سانتریفیوژ وچرخ اقتصاد باهم بچرخد این وعده چه شد؟ قرار بود فقر مطلق را از بین ببرید چه شد؟/سنگ اندازى و بد عهدى اروپا در زمان های مختلف برای جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسید

حجت الاسلام افشار با بیان اینکه نمایندگان مجلس بجای دفاع از دولت، وکیل مردم باشند ، خطاب به آنها افزود : این مردم به شما رای دادند که وضعیت معیشت را نظارت کنید ، با این وضعیت مردم فشار های سنگین اقتصادی را تحمل میکنند .
وی با بیان اینکه ، وقتی اقتصاد متزلزل باشد دین هم متزلزل میشود و با وجود اینکه ، جمهوری اسلامی ایران ، بهترین مردم را دارد که برای اصل انقلاب همه ی سختی ها را تحمل میکنند، با طرح این سوال که ، این مردم چقدر باید بی مسولیتی شما را تحمل کنند گفت : بعنوان یک طلبه ی خجالت میکشم به چهره ی مردم نگاه کنم ، مردم تصور میکنند اسلام ضعف دارد .
امام جمعه شهر چرام با اشاره به اینکه ، ناکارآمد بودن برخی مسئولان، عمل نکردن به سیاست های اقتصاد مقاومتی و چشم امید داشتن به رفع مشکلات توسط آمریکا را از مهمترین عوامل ایجاد وضعیت اقتصادی موجود دانست و اضافه کرد : مردم می خواهند بدانند قیمت ها آیا فروکش می کند یا نه ؟ و علت این گرانی ها چیست ؟
حجت الاسلام افشار گفت : مركل صدراعظم آلمان در بخشى از سخنرانى خود در كنفرانس امنیتى مونیخ با پذیرفتن اختلافات تاكتیكى بین اروپا و آمریكا در خصوص ایران، تصریح كرد كه هدف نهایى هر دو طرف در خصوص مواجهه با جمهورى اسلامى ایران یكى است.
خطیب نماز جمعه شهر چرام ، با بیان اینکه ، صدراعظم آلمان در این كنفرانس امنیتى به‏ صراحت گفت: «من در یك سخنرانى در «كنست» تأكید كردم كه حق موجودیت اسرائیل جزئى از مصالح ملى آلمان خواهد بود و من برنامه موشكى ایران را می‏بینم افزود : مركل صدراعظم آلمان بیان کرد که ایران در یمن و سوریه حضور دارد و تنها سوالى كه بین ما اروپایى‏ها و آمریكایى‏ها وجود دارد این است كه آیا ما با لغو توافق برجام به اهداف مشترك مان خواهیم رسید یا این‏كه همین اهرم كوچكى را كه در اختیار داریم حفظ كنیم و آن‏را به اهرم فشار در حوزه ‏هاى دیگر تبدیل كنیم؟
وی همچنین ، با اشاره به اینکه ، بدعهدى و خدعه اروپا مربوط به این چند ماه و چند سال نیست و سابقه ‏اى طولانى و مفصل دارد به یك نمونه اشاره کرد و گفت: مذاكرات اوایل دهه ۸۰ با تروئیكاى اروپا (سه كشور انگلیس، فرانسه و آلمان) درباره مسائل هسته‏ اى كه منجر به توافق سعدآباد شد وایران غنی سازی اورانیم را تعلیق کرد اما اروپاییان به عهد خویش پایبند نبودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار