مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ایلام خبر داد؛
گفت: به پاس زحمات حاج شیخ علی اکبر شیخی (نجفی) به عنوان شیخ کتابدار، ، همایش نکوداشت این شیخ کتابدار با حضور مسئولین استانی در شهر شباب ،شهرستان چرداول برگزار می گردد.
کد خبر: ۷۱۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 24 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار افزود: به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی  کشور در هفدهم اسفند به پاس زحمات حاج شیخ علی اکبر شیخی (نجفی) به عنوان شیخ کتابدار، در روز چهار شنبه پانزدهم اسفند ماه با حضور مسئولین استانی، همایش نکوداشت شیخ کتابدار برگزار می گردد.

وی بیان داشت : با توجه به نقش ارزشمند روحانیت در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارتباط نزدیک روحانیت با کتاب، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول به ریاست فرماندار محترم و انجمن کتابخانه های بخش شباب به ریاست بخشدار محترم و خیرین و چهره های فرهنگی، این همایش برگزار می گردد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ایلام افزود: هدف از بزرگداشت این همایش احترام به جایگاه و نقش روحانیت در ترویج فرهنگ مطالعه و اهمیت و نقش کتاب در زندگی انسان می باشد.

وی در پایان گفت :امیدواریم با استقبال خوب مردم استان و شهرستان چرداول در این همایش، گام های مثبتی در ترویج فرهنگ مطالعه برداشته شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار