یادداشت سیاسی؛
جناب سعیدی کیا؛ آیا می دانید حقوق یک ماه شما برابر با حقوق یک سال معلمی است که در دور افتاده ترین منطقه ایران در حال آموزش به فرزندان مستضعفانی است که جنابعالی زحمت کشیده و لطف فرموده ریاست بنیادشان را تقبل نمودید؟  
کد خبر: ۷۱۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 25 February 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

 

اندر حکایت حقوق ریس بنیاد مستضعفان؛ حقوق یک ماه برابر با حقوق یک سال..../ به قلم سجاد افسر

 

چندی پیش مصاحبه ای از ریس بنیاد مستضعفان جناب سعیدی کیا پخش شد و ایشان با خضوع و فروتنی اعلام داشت که حقوق ماهانه اش زیاد نیست و تقریبا 20میلیون تومان با اضافه کاری وحق ماموریت برایش آب می خورد و در پایان با بیان طلبکارانه گفت: که بنده اعلام می کنم دیگران هم جرات داشته باشند اطلاع رسانی کنند و اینگونه سعی بر مبرا کردن خود از خوردن حق بیت المال داشته است.
البته حرف های جناب سعیدی کیا به مثابه قاتلی است که با اعتراف به قتل عمد در دادگاه و به دلیل راستگویی و اینکه وقت کارگاهان و قضات را تلف نکرده است با کمال پرویی طلب بخشش می کند!!!
البته جهت آگاهی شما جناب سعیدی کیا چندین سوال (آیا می دانید) مطرح می شود و قضاوت را برعهده شما و خوانندگان است، مبادا خدایی نکرده در این نقد انصاف رعایت نشود.
جناب سعیدی کیا؛ آیا می دانید حقوق یک ماه شما برابر با حقوق یک سال معلمی است که در دور افتاده ترین منطقه ایران در حال آموزش به فرزندان مستضعفانی است که جنابعالی زحمت کشیده و لطف فرموده ریاست بنیادشان را تقبل نمودید؟
آیا می دانید حقوق یک ماه شما دقیقأ 40 برابر یارانه ی هر کدام از مستصعفان تحت تکلف شما است؟
آیا می دانید حقوق یک ماه شما بیشتر از حقوق یک سال یک رفتگر شهرداری خواهد بود که در سرمای زمستان وگرمای تابستان در سخت ترین شرایط مشغول کار است آن وقت حضرتعالی در بهترین شرایط رفاهی خدمت صادقانه می کنید؟
آیا می دانید حقوق یک ماه شما بیشتر از حقوق یک سال نیروی کادری ارتشی است که در نا امن ترین مرزهای کشور پاسدار حفاظت از امنیت وطن است؟

به راستی چطور اضافه کار ماهانه یک کارگر در گرمای50درجه ی عسلویه حداکثر 300هزار تومان می شود ولی اضافه کار شما 10میلیون است؟
و باید گفت خیلی ها نمی دانند اضافه کاری چیست؛ کارگران شهرداری، معادن و کوره ها حتی حقوق ماهانه خود را سر موعد نمی گیرند چه برسد به اضافه کاری یا حق ماموریت!
این واژه ها زیبا فقط زینت دهنده فیش حقوقی مدیران زحمت کش و سرما و گرما چشیده است، کارگران چه نیازی به اضافه کاری دارند؟ کارگران و مستضعفان بدانند که یک تفاوت اساسی بین آنها و مدیرانی همچون جناب سعیدی کیا است و آن تفاوت این خواهد بود که
کارگران، دستانشان پینه بسته است اما امثال سعیدی کیا پیشانی هایشان پینه بسته است!!!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
خانه از پای بست ویران است خدایی این خبر ها فقط نمک پاشیدن روی زخم معلمان است از این اخبارها منتشر نکنید بزارین بخورن و ببرن الهی همش خرج شیمی درمانی بشه
اجتهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
درست می فرماید افسر جان باید بترسم از روزی که که این خلق به پا خیزن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار