جاده ارتباطی روستاهای سنه‌کوه و وارمی در منطقه جنگلی و بالادست میاندورود به‌دلیل رانش زمین تخریب شد و امکان عبور و مرور از این جاده وجود ندارد.
کد خبر: ۷۱۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 26 February 2019

جاده ارتباطی روستاهای سنه‌کوه و وارمی در منطقه جنگلی و بالادست میاندورود به‌دلیل رانش زمین تخریب شد و امکان عبور و مرور از این جاده وجود ندارد.
به گزارش بلاغ، جاده ارتباطی روستاهای سنه‌کوه و وارمی در منطقه جنگلی و بالادست میاندورود به‌دلیل رانش زمین تخریب شد و امکان عبور و مرور از این جاده وجود ندارد.

این جاده که هفته گذشته تخریب شد در هفته قبل از آن هم رانش کرده و تخریب شده بود که با شن‌ریزی و آماده کردن بخش بالایی قسمت رانش کرده برای مدت چند روز جاده بازگشایی شد اما این بخش هم رانش کرد تا جاده کاملا مسدود شود.

در حال حاضر اهالی این دو روستا برای رفت و آمد مجبور هستند مسیر طولانی‌تری را طی کنند و از جاده هزارجریب نکا برای این منظور استفاده کنند.

 

با بارندگی‌های فصل زمستان و سیراب شدن جنگل، امکان رانش در بخش‌های دیگر از این جاده نیز وجود دارد، قسمتی که در چند سال گذشته به‌دلیل احتمال رانش عملیات آسفالت در این قسمت انجام نشد، اما با این وجود هنوز اقدامی برای جلوگیری از این اتفاق انجام نشده است.

اهالی روستاهای بالادست میاندورود که در زمینه کشاورزی و دامداری فعال هستند به‌دلیل آسفالت نبودن بخش زیادی از راه ارتباطی خود، استهلاک زیادی متحمل می‌شوند و برای حمایت از آنها باید اقدام جدی‌تری صورت گیرد تا مهاجرت به شهرها کمتر شود.

شورا و دهیار روستای سنه‌کوه از نبود اراده جدی برای بازگشایی جاده ابراز گلایه کردند و اعلام کردند با توجه به نزدیک شده به سال نو و فصل کشاورزی و افزایش رفت و آمد، باید برای بازگشایی جاده هر چه زودتر تصمیمات لازم انجام گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار