کد خبر: ۷۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 26 February 2019
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه جوانان این دیار تنها پشت میز نشینی را شغل می‌دانند، گفت: نگاه جوانان به مقوله کار و کارآفرینی با این نگاه زجر آور بوده و باید مسیر توسعه کارآفرینی هموار شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ حمید خرمدل در جشنواره خدمت شهرستان لنده با اشاره به تحریم‌ های اقتصادی دشمن اظهار داشت: این استان با داشتن مواهب الهی از جمله آب، جنگل، نفت و گاز، جاذبه‌های گردشگری و نیروی انسانی کارآمد می‌تواند به بهشت سرمایه گذاری و کارآفرینی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید نگاه جوانان را تغیر دهیم و فرهنگ کار و تلاش را در میان آنها ترویج کنیم، افزود: ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف شوم دشمن است.

خرمدل ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن عنوان کرد: دختران، و زنان ما باید رفتار و روش حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از مهم ترین محورهای تخریب دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم از این انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که دشمن به خیال خود توانسته است مردم را ازصحنه خارج کنند شاهد حماسه غرور آفرین مردم در خیابان‌های سراسر کشور ایران بودیم.

خرمدل با اشاره به بحث تمدن سازی دبی که از رنگ و لعاب خاصی برخوردار است، تصریح کرد: امروز تمدن سازی جدید در هرجامعه‌ای از اهمیت بسیار بالای برخوردار است ولی این تمدن سازی باید درحوزه فرهنگ، سیاست و اقتصاد باشد.

وی عنوان کرد: تمدن سازی جدید تمام شئون زندگی را در برمی‌گیرد و بر روی جوامع پیرامون خودش تاثیر بسزایی می‌گذارد و امروز در این شرایط اقتصادی جامعه شاهد هستیم که تمدن و فرهنگ ایران و ایرانی برتمامی جوامع خود تاثیرمثبت دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: کشور ما برای احیاء یک تمدن جدید بیش از 240 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

خرمدل گفت: در حوزه حقوق بشر در غرب آسیا چه جنایت‌های بر علیه مسلمانان انجام می‌دهند ولی به نحوی حقوق بشر را تزئین می‌کنند که ما هم باورمان می‌شود که مدافع حقوق بشر هستند.

وی اظهار داشت: دشمن در هرجای که یک مسلمان ببیند چه بی رحمانه برعلیه‌اش جنایت انجام می‌دهند به گونه‌ای که شاهد هستیم هزاران نفر در یمن زیر بمباران آل صعود به شهادت می‌رسند و کسی صدایش در نمی‌آید.

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه وبویر احمد دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه کشاورزی، دامپروری و گردشگری بوده به نحوی که نصف گیاهان دارویی در دنیا در این استان وجود دارد.

خرمدل خطاب به فرماندار شهرستان لنده گفت: این شهرستان دارای مردمی با فرهنگ، آگاه به مسائل روز وهمچنین ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیاری است و مهم ترین وظیفه شما شناسایی فرصت ها و تهدیدها و برنامه ریزی به موقع برای توسعه این شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار