کد خبر: ۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴ 23 February 2015
اینترنت کاربران مازندرانی از شب گذشته دچار مشکلات قطعی مکرر شد و این مسئله بسیاری از کاربران این فناوری را دچار مشکل کرده است.

به گزارش فارس در حال حاضر بسیاری از کاربران اینترنت در مازندران با قطعی مکرر اینترنت مواجه هستند که این موضوع مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده‌ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران امروز با تایید قطعی مکرر اینترنت در شهرهای مازندران، اظهار داشت: دستگاه ZTE با مشکل مواجه شده و همین موضوع سبب قطعی مکرر اینترنت در استان شده‌ است.

حسن گنجی با اشاره به اینکه همکاران مخابرات مشغول حل این موضوع هستند، گفت: تا ظهر امروز دوشنبه مشکل قطعی اینترنت حل می‎شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به اینکه طی یک‌سال اخیر نیز رشد نرخ دیتا در شبکه تلفن همراه سه برابر شده‌ است، عنوان کرد: همچنین نرخ گذردهی دیتا شبکه تلفن همراه در ساعت در مازندران از 120 گیگابایت عبور کرده‌ است.

گنجی ادامه داد: همچنین با توجه به نرخ گذردهی و رشد نرخ دیتا در شبکه تلفن همراه، سایت مخابرات نسل سوم تلفن همراه در شهرهای ساری، بابل، نوشهر ،چالوس، قائمشهر و آمل راه‌اندازی شده‌ است.

وی گفت: در حال حاضر افراد می‌توانند از طریق سیم کارت دیتا و یا مشترکان سیم کارت عادی با خرید بسته اینترنتی در شهرهای ساری، بابل، نوشهر و چالوس از خدمات نسل سوم تلفن همراه برخوردار شوند و در سایر شهرها از خدمات نسل دو تلفن همراه بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران یادآور شد: امید است تا پایان امسال تمام شهرهای ساحلی مازندران در پوشش سایت مخابرات نسل سوم تلفن همراه قرار گیرد.

گنجی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران در مازندران، گفت: تمام تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده و نیروهای شرکت مخابرات به‌صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی حضور دارند تا مشکلی برای مردم به‌وجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار