کد خبر: ۷۲۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 04 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازخبرگزاری فارس ، نشست شورای اداری چاروسا با هدف استقبال از مسافران نوروزی و روز 12 فروردین در بخشداری چاروسا برگزار شد.

علی محمودی در ابتدا این نشست با بیان اینکه تمامی ادارات خدمات رسان باید برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی داشته باشند یادآور شد: باید تلاش شود آبفای شهری و روستایی آمادگی کامل داشته باشند و همچنین باید اداره برق نسبت به قطعی برق کاملا آمادگی داشته باشد.

محمودی تصریح کرد: ادارات خدمات رسان هرگونه حفاری از 20اسفند را باید تکمیل و از هرگونه حفاری خودداری کنند.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه امیدواریم مردم کمک کنند تا وضعیت زمین ایستگاه برق هر چه سریع تر مشخص شود گفت: با نصب ایستگاه برق که توسط برق استان خوزستان برای دو منطقه چاروسا و دیشموک نصب خواهد شد می توان قطعی ها و مشکلات برق چاروسا و دیشموک را به حداقل رساند که امیدواریم همه کمک کنند تا مشکل زمین آن برطرف شود.

وی از امورصنفی خواست تا نظارت ها را بر بازار در ایام نوروز بیشتر کند و ادامه داد: باید تلاش شود که از رستوران های و ساندویچی ها بازدید های مکرر صورت بگیرد، نقدینگی بانک ها برای خودپردازها بسیار مهم و اساسی است که با با نشستی با مدیران بانک ها این مشکل را به اطلاع آنها خواهیم رساند و همچنین نیروی انتظامی دقت های لازم جهت افرادی که سبب نگرانی برای مردم می شود را برخورد و نسبت به امنیت زائران و گردشگران تلاش بیشتری کنند.

سیدحسن آرمند رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا استقبال خوبی از مسافران نوروزی گردد یادآور شد: منطقه که در استان در ایام نوروز بیش از 200هزارنفر گردشگر دارد باید مدیران و مسئولان آن تلاش کنند تا به بهترین نحو از آنها استقبال شود تا بار دیگر از منطقه بازدید کنند.

وی اطلاع رسانی را بهترین فرصت برای شناخت گردشگران از این منطقه شد و خاطرنشان کرد: در کنار رسانه همه باید تلاش کرد تا از طریق فضای مجازی منطقه را به مردم سراسر کشور و استان های همجوار بشناسانیم.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از اداراتی که تنها اعتبارات را سبب مشکلات می دانند بیان کرد: اگر در اداره بنشینید و منتظر اعتبارات مدیران در استان و شهرستان باشید 2درصد هم کار نمی کنید که نمونه آن را همین شهرداری قلعه رئیسی بنگرید در سالی که سازمان شهرداری کشور ریالی اعتبار به آن کمک نکرد اما با رایزنی و تلاش در سطح کشور و استان امروز نسبت به بخش ها پروژه های فعال تر داخلی بهتری دارد که امروز مشاهده می کنید پروژه های زیربنای خوبی فعال است.

آرمند ادامه داد: بعضی مشکلات سطح بخش و شهر نیاز به اعتبارات استانی نیست بلکه می توان با کمک همدیگر در همین منطقه برطرف کرد امروز مدیر است که برای جابه جایی یک پایه تلفن و برق مشکل را از نبود اعتبارات می داند در صورتی که می توان با کمک همدیگر مشکل برطرف کرد.

رضا آشیان رئیس منابع طبیعی چاروسا به هفته منابع طبیعی اشاره و گفت: همه در جهت حفظ منابع ملی باید همکاری و تلاش کنند و نگذارند منابع ملی به فراموشی سپرده شود و نسبت به کاشت درخت در هفته درختکاری آمادگی کامل داریم.

فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی در این نشست از وضعیت روشنایی سطح شهر انتقاد کرد و گفت: وضعیت روشنایی سطح شهر نامناسب است و چند مورد از اداره برق شهرستان و منطقه خواستار همکاری جهت تامین روشنایی هستیم که متاسفانه همکاری نکردند و نسبت به حفاری سطح شهر از 20اسفند ما از حفاری در سطح شهر جلوگیری خواهیم کرد.

وی به گوشه از عملکرد خود در یکسال اخیر اشاره و گفت: فازدوم پارک ساحلی، دیوار حائل کمربندی با پیشرفت فیزیکی 80درصد، دیوار حائل بالاتر از دادگستری با پیشرفت 65درصد و آغاز بکار پیمانکار جدید برای ادامه پروژه، اجرای نصب بلوار در ورودی شهر، زیرسازی جاده قبرستان و اجرای پارکینگ قبرستان و آغاز بکار بازگشایی و جدول گذاری خیابان شهدا از مهمترین برنامه های سطح شهر بود که تقریبا در یکسال شهردار بودن خود است که شاید برای خیلی قابل باور نباشند اما امیدواریم به جای تخریب همکاری کنند چرا که این تخریب ها سبب باور و تلاش بیشتر مجموعه ما می شود.

آبرود به نامناسب بودن ماشین آتش نشانی واکنش نشان داد و یادآور شد: در بخشی با 25هزار نفر متاسفانه ماشین آتش نشانی نامناسب است که امیدواریم مجموعه امورشهری استان به این مورد دقت بیشتری کنند.

محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم در این نشست چاروسا را قطب گردشگری شهرستان کهگیلویه دانست و ادامه داد: مناطق گردشگری بکری این منطقه دارد که امیدواریم تلاش شود تا استقبالی در خور شان مردم صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: امسال به دلیل کمبود نیرو در آموزش و پرورش مدیران مدارس غیربومی هستند که امیدواریم دهیاران در مدارس در ایام نوروز همکاری کنند.

شکوهی از آمادگی مدارس هدف در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: آمار و مکان مدارس را به صورت بروشور در ورودی شهر و مکان های عمومی نصب خواهیم کرد.

شیرزاد زکی پور رئیس بهزستی چاروسا هم در این نشست افراد تحت حمایت این نهاد را 410نفر دانست.

الهام رسایی مسئول کتابخانه عمومی قلعه رئیسی هم در این نشست نصب بروشور در ورودی شهر برای راهنمایی گردشگران را مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری ادارات برای استقبال باشکوه از مسافران نوروزی شد.

کشاورزخوب رئیس جهاد کشاورزی چاروسا هم از آماده واگذاری نهال ثمردار در هفته درختکاری خبر داد.

در این نشست غایب بودن مدیران اداره برق، آبفای روستایی، حضور مدیر جدید اداره بهزستی که کسی آن را نمی شناخت، خداحفظی بدون تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی چاروسا و غایب بودن امام جمعه از مهمترین حاشیه های این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار