در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
با توجه به نکات بیان شده در بالا خود آقای مقدم در تماسی تلفنی کل خبر مذکور را تکذیب کرد و گفت " انتقادات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد اینجانب همانند دیگر مدیران مطمئنا برای بهبود کار و خروجی بهتر است لذا بیان چنین سخنانی از طرف من را کذب محض اعلام می کنم.
کد خبر: ۷۲۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 10 March 2019
صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای سلامت نسبت به برخی سهل انگاری های مدیران دستگاه های مختلف انتقاداتی داشت که یکی از انتقادات متوجه عملکرد شهردار یاسوج بود.(عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج داد استاندار را در آورد / شهردار خاموش و معاون طلبکار! ) لحظاتی پس از انتشار این خبر ، خبری دیگر مبنی بر پاسخ شهردار یاسوج به انتقادات استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در تابناک با تیتر (پاسخ عجیب شهردار یاسوج به استاندار ) منتشر شد که با توجه به ادبیات استفاده شده در این خبر ! با واکنش هایی مواجه شده بود.
پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد حکایت از سهل انگاری در تنظیم خبر مربوط به جوابیه شهردار داشت که اصل خبر در منبع انتشار تغییر یافت.
مدیر کل روابط عمومی وامور  بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک بیان کرد : با توجه به شناختی که از شخصیت شهردار یاسوج داشتیم ، بیان چنین سخنان قانون گریزانه ای بسیار بعید بود! چرا که شهردار یاسوج می داند وی همچون ۱۶۱ مدیر دستگاه اجرایی ،سازمان و نهادی است که عضو شورای اداری است که ریاست آن بر عهده استاندار است . پس توجه به انتقادات دلسوزانه استاندار در بخشها و‌حوزه های مختلف و سعی در برطرف نمودن اشکالات ، از وظایف و‌رسالتهای خطیری است که مدیریت ارشد استان دنبال می کنند.
تقوی افزود : یاسوج حتما بر اصول قانون و لزوم تلاش برای رفع مشکلات آگاهی دارد پس بیان چنین سخنان متاسفانه "دور از شان" که از سوی افرادی با اهداف خاص و به نام شهردار یاسوج در برخی رسانه ها درج گردید،نه به لحاظ قانونی وجاهت داشت نه از لحاظ اخلاقی ذات و شاکله اخلاقی شهردار یاسوج می گنجد.
 چرا تا جایی که دکتر مقدم را می شناسیم یکی از مدیران اخلاق مدار است که همواره پیگیر دغدغه‌ها و مطالبات به حق از سوی استاندار بوده است.
تقوی افزود : با توجه به نکات بیان شده در بالا خود آقای مقدم در تماسی تلفنی کل خبر مذکور را تکذیب کرد و گفت " انتقادات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد اینجانب همانند دیگر مدیران مطمئنا برای بهبود کار و خروجی بهتر است لذا بیان چنین سخنانی از طرف من را کذب محض اعلام می کنم. ضمن اینکه حتما پیگیری خواهم نمود که هدف از انتشار این خبر چه بوده است" و البته از طرق روابط عمومی هم شهرداری در این خصوص تکذیبیه منتشر خواهم نمود.
سید محمد تقوی در ادامه ضمن گلایه از وضعیت برخی رسانه های استان ، گفت : به نظر می رسد متاسفانه وضعیت رسانه های استان آنچنان که لازم است ، حمایت کننده توسعه استان نیست و گاهی احساس می شود برخی از رسانه ها یا خبرنگاران بیش از آنکه در فکر شفاف سازی در اطلاع رسانی باشند به دنبال مسائل طایفه ای، قومیتی ، سیاسی و .. هستند که در این زمینه هم با مدیر کل ارشاد صحبت شد که دکتر دهبانی هم نسبت به بروز چنین وضعیتی ابراز نگرانی کرد و از در دست بودن برنامه ای برای مدیریت رسانه های استان جهت کار در چارچوب قانون و رعایت اخلاق رسانه ای خبر داد.
 تقوی در پایان اظهار داشت : مطمئنا در کار خبری هم اشتباه رخ می دهد و هم گاهی سهل انگاری اما خبرنگاران عزیز باید توجه کنند ، انتشار هر خبری از سوی آنان و بیان مطالب کذب و خارخ از چارچوب اخلاق، می تواند باعث ایجاد بحران و یا ترویج برخی ضد ارزش ها مانند رواج طایفه گرایی یا سیاسی کاری و موارد دیگر گردد لذا از همه عزیزان انتظار می رود در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند.
لازم به توضیح است از طرف خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد چندین بار سعی بر تماس با شهردار یاسوج شد که وی در دسترس نبود . گویا وی در تهران به سر می برند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
درسته چون واقعا شهر دتر به خاطر حفظ صندلی جرات این کارا را نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار