به مناسبت هفته منابع طبیعی صورت گرفت
کد خبر: ۷۲۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 12 March 2019
به مناسبت هفته منابع طبیعی و با حضور مدیرعامل وجمعی از کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی، منابع طبیعی استان وهم چنین شرکت نونهالان  مدرسه ابتدایی گل یاس 50 اصل نهال در فضای شهرک صنعتی یاسوج  ۳ غرس شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمددر این مراسم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز  در ضمن قدردانی از فعالیت های منابع طبیعی در حفظ این سرمایه ملی، صیانت از محیط زیست را یک وظیفه عمومی عنوان کرد.

موسوی بابیان اینکه منابع طبیعی و شرکت شهرکهای صنعتی دوبازوی توانمند در حفظ و نگهداری محیط زیست هستند، افزود؛باید با آموزش و نهادینه کردن فرهنگ درخت و درختکاری ضمن حفظ این ثروت خدادادی از تخریب آن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد:امسال این شرکت 650 نهال در فضای شهرک صنعتی یاسوج ۳ غرس کرده که کاشت  15درصد این نهال ها با خود واحدهای تولیدی در شرکتهای صنعتی بوده است.

موسوی اظهار کرد: کهگیلویه و بویر احمد به عنوان پایتخت طبیعت استان از هوای خوب و مطلوبی برخوردار است که این موهبت الهی را مدیون محیط زیست و منایعی است که باید در حفظ ان کوشا بود.

حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی نیز با اشاره به  فرهنگ سازی موضوع درخت و درختکاری  در مدارس استان ،هدف از این اقدام را حفظ منابع طبیعی و مخیط زیست برای نسل های اینده دانست.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار