معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه تیمی از وزارت راه‌ و شهرسازی از طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۷۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 05 August 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:در این بازدید که صبح امروز با حضور سیداحمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و دبیرهیئت امنای آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شد محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از بخش‌های مختلف طرح توسعه حرم مطهر بازدید کرد.

همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان آخرین روند اجرای طرح‌های عمرانی در دست اقدام حرم مطهر شاهچراغ(ع) قرار گرفته و در حاشیه بازدید خود در جلسه‌ای کارشناسی به بررسی موانع و مشکلات موجود در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) و برنامه‌های توسعه‌ای آن پرداخت.

معاون وزیرراه و شهرسازی در ادامه سفر خود به شیراز با مسئولان ارشد استان فارس دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات استان فارس در حوزه راه و شهرسازی می‌پردازد.

آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز هفته گذشته در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نسبت به کم‌مهری برخی دستگاه‌های ملی در مورد طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) انتقاد کرده بود.

امام جمعه شیراز تاکید کرده بود: امروز ایجاد راه‌های دسترسی به حرم مطهر ضروری است و باید شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که زائران به‌راحتی در این مسیرها عبور و مرور داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه حرم مطهر شاهچراغ(ع) امروز به فضای کار و تلاش تبدیل شده و مسئولان آن به‌دنبال ایجاد راه‌های دسترسی هستند، گفته بود: شرایط رفت و آمد مردم در اطراف حرم مطهر بسیار سخت است، مردم در مناسبت‌های مختلف در مضیغه هستندو باید متولیان مربوطه رفع موانع امور را دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار