کد خبر: ۷۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 14 March 2019
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از واژگونی دو پراید با سیزده مصدوم و نجات بیمار با کاهش سطح هوشیاری و قندخونی  در منطقه لوداب یاسوج خبرداد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال‌پور ان فرد با بیان اینکه این دو واژگونی امروز پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۷ صورت گرفت افزود: در مجموع ۱۳ مصدوم در پی داشت.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی عنوان کرد: گزارش اولیه مبنی بر واژگونی پراید در محور یاسوج به بابامیدان سرگچینه و مصدوم شدن ۷ نفر به  به مرکز eoc یا مدیریت بحران دانشگاه گزارش شد.و گزارش دوم نیز ساعتی بعد از سانحه‌ی اول مبنی بر واژگونی پراید دیگر و مصدوم  شدن ۶ نفر نیز گزارش شد.
پوران فرد در تشریح هر دو واژگونی گفت: واژگونی اول در دو راهی سرگچینه با ۷ مصدوم که یک مصدوم در محل مداوای سرپایی و ۶ مصدوم دیگر توسط اکیپهای اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد. 
وی نیز ابراز کرد: واژگونی دوم در روستای سرتنگ گزارش شد که  بلافاصله اورژانس  به محل اعزام شد .
وی نیز ادامه داد:  ۶ مصدوم این حادثه بعداز درمان اولیه در محل  ۴ مصدوم توسط اکیپ‌های اورژانس و ۲ مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شدند.
مدیر مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیز از نجات جان بیماری که به علت افت قند خون دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود خبر داد و افزود این بیمار امروز ۲۳ اسفند از لوداب  گزارش شد که بلافاصله به علت نیاز مبرم به خدمات پزشکی اورژانس هوایی به منطقه لوداب اعزام و بعد از ارائه خدمات پزشکی او را به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار