کد خبر: ۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 06 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج، جبار کیانی‌پور عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران،در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکنون شاهد حضور هیئت‌های تجاری در ایران برای سرمایه‌گذاری هستیم و شرایطی که ایجاد شده شرایطی خاص است و دولت باید سمت و سوی سرمایه‌گذاری خارجی را به سمت بخش خصوصی واقعی کشور هدایت کند.

وی بیان کرد: امروز باید شرایطی را ایجاد کنیم تا بتوانیم به بهبود فضای اقتصادی که از منویات مقام معظم رهبری و هدف دولت تدبیر و امید است، دست یابیم.

کیانی‌پور در بخش دیگری از اظهارات خود در این نشست گفت: در جلسات قبل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مصوبات خوبی در رابطه با حمایت از تولیدات داخلی داشته‌ایم که در همین خصوص اتاق بازرگانی چندین جلسه تخصصی برگزار کرده که در این جلسات این بحث را به صورت کارشناسی بررسی و جزئیات آن را مشخص کردیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران ادامه داد: برای عملیاتی شدن امر حمایت از تولیدات داخلی در ابتدا باید محصولات ساخت استان که دارای استاندارهای لازمه می‌باشند را شناسایی کرده و به ادارات استان و ذی‌حسابان دستگاه‌های دولتی جهت معرفی، ارائه کنیم.

این مسئول افزود: در همین خصوص طی بررسی‌های صورت گرفته و ارائه لیست شرکت‌های تولیدی پیشنهادی سازمان‌های مربوطه و بررسی آنها و همچنین تاییدیه از جانب اداره استاندارد استان و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی، لیستی کامل و جامع از تولیدات استاندارد و قابل تایید ساخت استان را تهیه کرده و آن را در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار خواهیم داد تا از این پس محصولات مورد نیاز خود را از این تولیدات درون استانی خریداری کنند.

وی بیان کرد: کارگروه تشکیل ستاد پساتحریم به دبیری اتاق بازرگانی یاسوج و ریاست استانداری و با ترکیب اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، مدیرکل دفتر اقتصادی استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، بانک ملی، شهرداری، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق تعاون و اتاق اصناف تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار